י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מחאה או תקלה תכנית?

עונש לערוץ הטלוויזיה שהקרין רק "חצי פוטין"

ערוץ טלוויזיה רוסי ייענש לאחר שהקרין את פניו של הנשיא פוטין חצויים במהלך נאומו לכבוד השנה החדשה. בעלי הערוץ טוענים כי מדובר בתקלה טכנית, אך מקורבי פוטין לא השתכנעו

עונש לערוץ הטלוויזיה שהקרין רק "חצי פוטין"
ולדימיר פוטין צילום: pixabay

בעלי ערוץ טלוויזיה רוסיים מהעיר קלינינגרד ייענשו לאחר שפניו של פוטין הוקרנו כשמחצית ראשו מחוץ למסך. הבעלים התעקשו שמדובר היה בתקלה טכנית ולא במחאה פוליטית, אך אנשי פוטין זועמים מאוד והודיעו כי ראשי הערוץ ייענשו.

בשידור עצמו רק החלק התחתון של פניו של פוטין נראה לעין בשעה שמסר את הנאום המסורתי שלו מהקרמלין.

התקלה בנאומו של פוטין

נאומו של הנשיא משודר באופן מסורתי כמה דקות לפני חצות בכל אחד מ-11 אזורי הזמן של רוסיה. עורכי הערוץ קלטו את השגיאה וביטלו את השידור בטלוויזיה ובאינטרנט, והחליפו אותה במוזיקה, אך כאמור אנשי פוטין זועמים.

"בעיות בתמונה של פוטין במהלך שידור נאומו של ולדימיר פוטין נגרמו כתוצאה מתקלה טכנית בחדר השידור", אמרו הבוסים המובכים של הערוץ. "חקירת האירוע נמשכת, מי שאשם ייענש, אנשי הערוץ מביעים התנצלות כנה בפני הצופים" הוסיפו.

הזעם של אנשי פוטין גובר לאחר שלטענתם כמה דקות קודם לכן הוקרן שידור הודעת השנה החדשה של המושל האזורי אנטון אליכנוב ללא תקלה, אך רק כשפוטין דיבר פתאום אירעה "תקלה".

בשל מיקומה על הים הבלטי, העיר קלינינגרד היא האזור הרוסי האחרון ששמע את נאומו של פוטין, שעה אחרי מוסקבה. מאחר וכל אזור מכוון את השעה בה פוטין ינאם, כך שיוצא שפוטין נאם את נאומו בכל אזור בשעה אחרת.

שידור השנה החדשה שלו נמשך שש דקות, שיא עבור פוטין, אך קצר יותר מהמסר המפורסם של קודמו בתפקיד בוריס ילצין, בשנת 2000, שהודיע אז ​​כי מרגל הק.ג.ב לשעבר ולדימיר פוטין הוא הנשיא החדש בפועל.

ולדימיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד