ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שחקן חיזוק

לטובת הקמפיין: בליכוד נערכים להגעת מלך מרוקו

מערכת הבחירות בעיצומה, ובליכוד מבקשים להעצים את הצלחותיו של נתניהו בקידום השלום מול המדינות הערביות לצרכי הקמפיין. לצורך כך מנסים גורמים מדיניים להוציא לפועל את ביקורו הצפוי של מלך מרוקו מוחמד השישי בישראל, עוד לפני הבחירות

לטובת הקמפיין: בליכוד נערכים להגעת מלך מרוקו
נתניהו ומלך מרוקו צילום: פלאש90

ההשלכות של הסכמי אברהם משפיעות גם על הפוליטיקה, על פי דיווח הבוקר (שני) ב-ynet צפו מלך מרוקו מוחמד השישי להיענות להזמנת ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולבקר בישראל.

על פי הדיווח, גורמים מדיניים דוחפים להוציא לפועל את הביקור בחודשים הקרובים עוד לפני הבחירות. עם זאת יודגש כי עדיין לא סוכם על תאריך בא יצא הביקור לפועל.

ביקור שכזה במהלך קמפיין הבחירות יסייע בידי נתניהו והליכוד חבר את הקהלים חזרה אל מפלגת הליכוד, במקביל לחיזוק מעמדו של נתניהו כמנהיג בעל חזון אשר קידם את הסכמי השלום בין ישראל ומדינות המזרח התיכון.

כזכור, עם חתימת ההסכם שוחחו ראש הממשלה ומלך מרוקו, נתניהו הזמין את מוחמד השישי לביקור בישראל, הזמנה שקיבלה רשמיות עם נמסרה שוב על ידי ראש המל"ל מאיר בן שבת כשביקר בארמון במרוקו.

נתניהו עצמו חשף אמש כי ביקר לאחרונה בעוד מדינה מדינה מוסלמית שהוא אינו יכול לחשוף את שמה, במקביל להיערכות לביקורים רשמיים של משלחות ישראליות בראשותו במדינות עמן נחתמו הסכמים.

בנימין נתניהו מרוקו הסכם אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד