י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עם מגשים מפוצלים ומוקטנים: החיסונים מגיעים לשכונות החרדיות בירושלים

אחרי שהקימו את מתחם החיסונים הגדול בארנה בירושלים ואירחו בו גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המתחסן החצי מיליון, ממשיכים אנשי כללית במחוז ירושלים במאמצים לחסן את כלל האוכלוסיה הירושלמית ומנגישים את החיסונים למרפאות, גם בשכונות החרדיות

עם מגשים מפוצלים ומוקטנים: החיסונים מגיעים לשכונות החרדיות בירושלים
מתחסנים בכללית צילום: יח"צ

הירידה למרפאות השכונתיות מתאפשרת אודות לחדשנות הטכנולוגית שמובילה כללית בתיאום עם משרד הבריאות לפיצול מגשי החיסונים למגשים קטנים. במבצע לוגיסטי של אריזה מחדש, פוצלו המגשים המקוריים בני 1000 החיסונים למגשים קטנים של עד 250 חיסונים בלבד, מה שמאפשר הובלה בטמפרטורות הנדרשות גם למרפאות שכונתיות, תוך ניצול מקסימלי של כמות החיסונים.

נכון להיום התחסנו במתחם החיסונים של כללית בירושלים למעלה מ-40,000 איש, כשהצפי לחיסון במרפאות השכונתיות עומד על 200 איש ביום בכל מרפאה. החיסונים יהיו מונגשים לאוכלוסיית היעד בני 60+ ואוכלוסיות בסיכון שטרם התחסנו.

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים של כללית: "אנו מנהלים בתבונה את אתרי החיסון הפרושים ברחבי המחוז. לאחר פתיחת מרכזי חיסון גדולים ובהם מרכז החיסון בארנה, אנו פותחים כעת מרכזים קטנים יותר, גם בשכונות, כדי להגיע לכלל אוכלוסיית היעד ולהנגיש את החיסונים עד כמה שניתן.
אנו מפצירים בכל מי שנמצא באוכלוסיה זאת להגיע ולהתחסן".

לדברי הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים של הכללית: "כקופה הגדולה בירושלים, אנו שואפים להנגיש את החיסונים לכלל האוכלוסיה. חלק מהתושבים בשכונות החרדיות אינם ניידים מספיק כדי להגיע למתחם החיסונים הגדול בארנה ולכן פעלנו יחד עם משרד הבריאות על מנת לחסן כמה שיותר מטופלים, תוך הקפדה על הקידמה הטכנולוגית שמאפשרת הימנעות מהשמדת חיסונים עודפים"

שירותי בריאות כללית חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד