י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אושפזה בבית החולים

ירושלים: התחסנה לקורונה וחוותה תגובה חריפה

בת 62 מירושלים שהתחסנה הבוקר לקורונה, חוותה לאחריו אלרגיה קשה שבעקבותיה אושפזה בבית החולים שערי צדק. לפי הדיווח מצבה טוב כעת ונבדק האם היא סובלת מאלרגיות כלשהן

ירושלים: התחסנה לקורונה וחוותה תגובה חריפה
חיסונים לקורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

אישה בת 62 מירושלים אושפזה בבית החולים שערי צדק שבירושלים לאחר שחוותה התקף אלרגיה בעקבות החיסון לקורונה - כך דווח בחדשות 13.

על פי הדיווח, האישה קיבלה הבוקר את המנה הראשונה של החיסון לקורונה ומספר שעות לאחר מכן חוותה התקף אלרגיה שבעקבותיו היא אושפזה בבית החולים שם היא טופלה ומצבה טוב. לפי שעה לא ידוע אם היא סובלת מאלרגיות באורח קבע.

נזכיר, כי גבר בן 49, תושב ירושלים שחוסן לפני שבוע לקורונה בקופת החולים על יד ביתו לקה בתגובה אנפלקטית כתוצאה מהחיסון כשעה לאחר מכן. הגבר סיפר כי בעבר לקה בתגובת אנפלקטית כתוצאה מאלרגיה לפניצלין, אך אינו סובל ממחלות רקע. הוא קיבל טיפול תרופתי. מצבו יוצב והוא נמצא כעת בהשגחה. 

מוקדם יותר גבר בשנות ה-70 לחייו מהיישוב בית שאן, נפטר מדום לב, שעתיים לאחר שקיבל את החיסון לקורונה בקופת החולים הסמוכה לביתו. 

ממשרד הבריאות נמסר כי "אדם כבן 75 מצפון הארץ, הסובל ממחלת לב פעילה ומחלה ממארת, ואשר עבר מספר התקפי לב בעברו, חוסן הבוקר כנגד נגיף קורונה ונפטר בביתו זמן קצר לאחר החיסון".

במשרד ציינו ש"מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי , מינה ועדת בדיקה למקרה בראשות ראש אגף בטיחות ואיכות במשרד הבריאות. אנו משתתפים בצער המשפחה. בבדיקה ראשונית לא נראה קשר בין האירוע המצער לחיסון ומבצע החיסונים ממשיך להתנהל".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד