כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מי המשפחה מביתר שארחה את כספית בפסח?

העיתונאי בן כספית סיפר בתוכניתו כי בחג הפסח התארח אצל משפחה מהעיר החרדית ביתר עלית, לה 10 ילדים - ויצא נפעם • מיהי המשפחה? כיצד החל הקשר? ועל מה נסובה השיחה שארכה 3 שעות?

בן כספית. שמע דברי תורה
בן כספית. שמע דברי תורה

תוכניתו של העיתונאי בן כספית בערוץ 1, העוסקת בנושאים פוליטיים, אולי לא זוכה לרייטינג גבוה, אך פנינה אחת מהנאום הפותח של בן כספית, הביאה את מערכת 'בחדרי חרדים' לערוך תחקיר מהיר, כשבסופו גילינו כי מי שעושה עבודת קודש בשקט, יכול לגרום לקידוש ה' גדול - והכל מתחת לרדאר התקשורתי, הפועל בימי עונת המלפפונים בעוצמה כפולה.

בפתיח לתוכניתו סיפר כספית, כי בחג פסח האחרון ביקר בעיר החרדית ביתר עלית, והתארח אצל משפחה לה יש עשרה ילדים. הוא המשיך וסיפר, כי שאל את אבי המשפחה כיצד הוא מצליח לפרנס את משפחתו, וזה ענה לו כי כל ילד הביא איתו את הפרנסה שלו.

כספית סיפר בהתרגשות על החוויות שצבר בביקור בבית החרדי, ועל הרשמים העמוקים איתם יצא בואכה כביש 1, שהובילו לכיוון עיר מגוריו - תל אביב.

הבלוטות המבשרות על סיפור טוב הנמצא בקנה, החלו להתנפח, והחלטנו לברר אצל מי התארח כספית בעיצומו של חג הפסח.

ובכן, המארחים היו ישראל ושרה פכטר.

ההיכרות בין משפחת פכטר לבן כספית, החלה לפני מספר שנים, שעה שכספית שידר תוכנית אקטואליה בערוץ 2, שם אירח את שרה פכטר, עיתונאית בעיתון 'בקהילה', בכובעה השני כמלי גרין, המפרסמת טור קבוע באתר YNET, בנושאי הורות ומשפחה.

משם הלכה ההיכרות והעמיקה, עד לביקור שערך כספית ביום רביעי האחרון (א' דחוה"מ) יחד עם בתו, בבית המשפחה בביתר עלית.

האירוח כלל ארוחת ערב חגיגית שנמשכה למעלה משלוש שעות, במהלכה קיבל כספית מושג כיצד נראית משפחה חרדית אותנטית.

ר' ישראל פכטר - המנהל בית ספר לבנות בעיר ומנהל ת"ת בבית אל, ומכהן גם כנציג סיעת 'טוב' בביתר - התברר כמארח מעולה, והצליח לרתק את אחד מבכירי העיתונאים בישראל במשך שעות ארוכות.

שרה פכטר, שהוציאה-לאור בשנה האחרונה מספר ספרים העוסקים בהורות, משמשת שנים רבות ככתבת בעיתון 'בקהילה'. לאחרונה העניקה ראיון מרתק לדנה ספקטור בעיתון 'ידיעות אחרונות', ומאז הפכה למרצה מבוקשת גם במעוזים חילוניים מובהקים כמו אוניברסיטת תל אביב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד