י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אביה דורש תשובות

48 שעות לאחר החיסון: אם לשניים מתה בפתאומיות

עובדת מערכת הבריאות בפורטוגל, מתה בגיל 41, יומיים לאחר שהתחסנה נגד הקורונה בחיסון של חברת 'פייזר' • אביה דורש תשובות וטוען כי היא לא התלוננה על תופעת לוואי כלשהן מלבד כאב באזור הזריקה כמקובל

48 שעות לאחר החיסון: אם לשניים מתה בפתאומיות
צללית אישה צילום: ארכיון בחדרי

עובדת מערכת הבריאות הפורטוגזית מתה, יומיים לאחר קבלת החיסון של חברת 'פייזר'. אביה דורש תשובות מהרשויות, בינתיים הגופה תנותח כדי שהרופאים יקבעו את נסיבות המוות.

סוניה אסבדו, בת ה-41, נפטרה באופן פתאומי, 48 שעות לאחר שהוזרק לגופה החיסון נגד נגיף הקורונה של חברת 'פייזר'. אבסדו אם לשניים, שעבדה בתחום רפואת ילדים במכון האונקולוגי הפורטוגזי בפורטו, לא סיפרה למשפחתה על תופעות לוואי שליליות כלשהן לאחר שהתחסנה.

אביה אביליו אסבדו, אמר לתקשורת הפורטוגלית: "היא הייתה בסדר, לא היו לה בעיות בריאותיות. היה לה את החיסון, אבל לא היו לה שום תסמינים. אני לא יודע מה קרה, אני רק רוצה תשובות, אני רוצה לדעת מה הוביל למותה של בתי".

מעסיקיה אישרו כי האישה המתה חוסנה נגד נגיף הקורונה ב-30 בדצמבר ואמרו כי לא קיבלו הודעה על "השפעה שלילית" כלשהי לאחר החיסון או בשעות שלאחר מכן.

המכון הפורטוגלי לאונקולוגיה מסר בהצהרה: "בהתייחס למותה הפתאומי ב-1 בינואר, הדירקטוריון מאשר את האירוע ומביע תנחומים כנים למשפחה ולחברים, האובדן מורגש גם כאן".

אביה סיפר לעיתונות הפורטוגזית, כי היא נמצאה מתה בסביבות השעה 11 בבוקר ביום שישי האחרון, שעות אחרי שהם סעדו יחד, והוסיף: "הבת שלי עזבה את הבית ומאז לא ראיתי אותה בחיים". בתה אמרה כי אמה התלוננה רק על כאב רגיל באזור הזריקה, אך חוץ מזה היא היתה בסדר".

בכוונת הרופאים לנתח את גופתה בכדי אולי לאתר את נסיבת מותה.

חיסון לקורונה חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד