י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האנטישמיות של סגן עורך 'הארץ' • מזעזע

חשבתם שענת קם לבד? תראו מה כתב אורי תובל, סגן עורך מוסף 'הארץ' לחבריו בפייסבוק, ותסיקו כי מדובר בחבורת שונאי ישראל • 'פאשיסט וג'יהדיסט', כינה את רס"ן אלירז פרץ הי"ד, שנהרג בשבוע שעבר

האנטישמיות של סגן עורך 'הארץ' • מזעזע

הטקסט הבא, אינו מיועד לבעלי לב חלש. לא, הוא לא נכתב בלבנון, גם לא בטהרן. הוא גם לא נכתב לפני שישים וחמש שנה באירופה. הוא נכתב השבוע, במדינת ישראל, על ידי סגן עורך מוסף 'הארץ', אורי תובל, עמיתו של אורי אחר, אורי בלאו, הכותב אף הוא באותו עיתון ומסתתר בימים אלו בבריטניה בגלל שבגד בעמו ובמדינתו.

עוד בנושא:
בן ארי לאלי ישי: תסגור את 'הארץ'

רשות הדיבור לאורי תובל:

"לא רוצה לחיות במדינה של אלירז פרץ ולא של אמא שלו. ותנחומים למשפחה".

"משפחה של פאשיסטים ג'יהאדיסטים ושאף אחד לא יגיד לי שהוא נהרג בשבילי. לא יכול לשמוע את המנטרה עם ישראל-ארץ ישראל-צבא הגנה לישראל-ילדים לישראל-קידוש השם. אמא שלו אמרה 'אני יודעת שאלוהים אוהב את סיירת אגוז של גולני'. ואני לא רוצה צבא שאלוהים אוהב אותו. בשביל זה אני יכול לעבור לאיראן.

"מה שמחזיק את האמא הזאת חיה שלח ושולח יותר מדי אנשים אל מותם. והשימוש החד כיווני באבל מאד לא מוצא חן בעיני. היא קיבלה עשר דקות של שידור חי בשלושה ערוצים כדי לגולל את תפיסת העולם הלאומנית שלה אבל אסור להגיד כלום בתגובה?

"הסבל של המשפחה אמיתי. אבל הצדיקים הלאומניים שמאפשרים לה להתמודד איתו מתדלקים הרבה אנשים חיים ושולחים הרבה חיילים לההרג, בהם בנה השני. אני דווקא חושב שטוב למות בעד הארץ, השאלה איזה ארץ ואיזה תפיסת עולם.

"הקצין שנהרג בנה בית במאחז לא חוקי. זה הגיוני? הדתיים לאומיים הפכו את צה"ל לכלי שרת למטרות הפוליטיות שלהם, שמסכנות את כולנו ולכן הם גם נהרגים יותר. וכשהם נהרגים הם מדברים, וכשהם מדברים, מותר לחשוב ולענות".

לקרוא ולא להאמין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד