ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נסיעה טובה

חידוש בענף התחבורה: מהיום לא צריך לשלם ברב-קו

עם האפליקציה החדשה של ישראכרט כבר לא צריך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ואפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל ושולמו באפליקציה. היא גם תתאים אוטומטית לכל לקוח את ההנחה המרבית שמגיעה לו – על בסיס שימוש. ישראכרט היא הזוכה היחידה מבין חברות כרטיסי האשראי, מדובר בשלב נוסף במהפכת התשלומים הדיגיטליים והמתקדמים של קבוצת כרטיסי האשראי המובילה בישראל

חידוש בענף התחבורה: מהיום לא צריך לשלם ברב-קו
רב-קו צילום: Uri Lenz/FLASH90

מהפכה בתחום התחבורה הציבורית? מהיום כבר לא צריך לשלם על הנסיעות בדרכים מפותלות, אלא משלמים בקלות, ו... רק על מה שנסעתם בפועל.

לקוחות התחבורה הציבורית יכולים להתקדם לאפליקציית ANYWAY – אפליקציית התשלומים המתקדמת מקבוצת ישראכרט לנסיעות בתחבורה הציבורית.

להורדת האפליקצייה מגוגל פליי לחצו כאן>>>

להורדה האפליקצייה בחנות של נתיב>>>

האפליקציה מאפשרת לראשונה תשלום על נסיעות תחבורה ציבורית, תוך ניצול מקסימלי של מירב ההנחות המגיעות לכל לקוח. בניגוד לכרטיס הרב קו הוותיק, אותו יש להטעין מראש בכסף, באפליקציית ANYWAY התשלום מתבצע בסוף החודש, על פי הנסיעות שביצענו בפועל.

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות והיא תשמש בשלב הראשון לתשלום באוטובוסים ובמטרונית. הכוונה היא להמשיך לשלב את האפליקציה ברכבת ובאמצעי תחבורה ציבורית נוספים בהמשך.

עם הרישום לאפליקציה תתבקשו להזין פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי, כאשר החיוב יתבצע על פי חישוב נסיעות חודשי ב-25 לכל חודש. האפליקציה תעניק את כל ההנחות שיש בתחבורה הציבורית (נוער, אזרחים ותיקים וכדומה) וכן תאפשר מעבר בין קווים ללא תשלום בטווח של 90 דק וברדיוס של 15 ק"מ (קו אווירי) מתחנת העלייה הראשונה, בדיוק כמו הרב קו כיום. כדי לבצע תיקוף נסיעה יש לסרוק את ה-QR קוד המופיע באוטובוס, לבחור את הקו עליו עלית ואת תחנת הירידה, ללחוץ על חיוב נסיעה וזהו יש לך כרטיס נסיעה. כמו כן, האפליקציה תאפשר תשלום על נוסעים נוספים – עד 8 נוסעים
(נוסע נוסף ישלם מחיר מלא).


אפליקציית ישראכרט • קרדיט: יח"צ

החישוב עבור הנסיעות מתבצע ב- 25 לחודש עבור התקופה שבין ה- 25 בחודש הקודם ועד ה- 24 בחודש הנוכחי. החיוב מתבצע לפי תאריך החיוב של כרטיס האשראי (למעט כרטיסי דביט ותייר עבורם החישוב והחיוב הם יומיים).

ילדים ובני נוער יוכלו גם הם להתקין את האפליקציה ולהגדיר פרופיל "נוער עד גיל 18" בצירוף מסמכים מתאימים, והחיוב עבורם יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחד ההורים.

האפליקציה תאפשר ללקוחות להגדיר את הפרופיל ולהעלות מסמכים רלוונטיים שמרגע שיאושרו, תוענק הנחת הפרופיל. כמו כן, תינתן הנחת תקרה יומית, למשל: במקרה של נסיעות יומיות בטווח של 15 ק"מ (קו אוירי), ישלם הלקוח סכום מקסימלי של 13 ש"ח עבור נסיעות ללא הגבלה. הלקוח לא יצטרך לבחור באופציה של "חופשי יומי" או כל הסדר תשלום אחר – האפליקציה פשוט תמצא את הסדר התשלום הנמוך ביותר עבורו.

בנוסף, תינתן הנחה חודשית נוספת בהתאם לסך הנסיעות שביצעתם באותו החודש ובהתאם למדרגות שהוגדרו לדוגמה: עלות נסיעה חודשית לפני ההנחה היא 300 ₪ , אז למדרגה שבין 0-200 ₪ אין הנחה, ולמדרגה שבין 200.01-400 ₪ תינתן הנחה בשיעור של 75% כך שהסכום לתשלום יהיה 225 ₪.

להורדת האפליקצייה מגוגל פליי לחצו כאן>>>

להורדה האפליקצייה בחנות של נתיב>>>

בנוסף, תאפשר האפליקציה צפייה בהיסטוריית הנסיעות והחיובים, וכן קבלת חשבונית חודשית עבור כל הנסיעות שבוצעו. האפליקציה פתוחה עבור לקוחות כל כרטיסי האשראי.

אפליקציית ANYWAY היא נדבך נוסף בעולם התשלומים הדיגיטלי והמתקדם של ישראכרט. כיום מציעה ישראכרט ללקוחותיה שירותי תשלום מתקדמים באמצעות הסמארטפון, ללא מגע, תחת שירות ANYPAY. ישראכרט ממשיכה לשלב טכנולוגיות מתקדמות, כחלק מאסטרטגיה להוביל את המהפכה הדיגיטלית בעולמות הפיננסים.

ד"ר רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט: "ישראכרט מובילה שלב נוסף במהפכת התשלומים הדיגיטלית. בחודשים האחרונים אפשרנו לראשונה תשלומים ללא מגע בנייד ע"י השקת ANYPAY, וכעת אנחנו נכנסים גם לשיטת תשלום מתקדמת בתחבורה הציבורית. אנו ממשיכים לחדש ולהציע ללקוחות כל החברות פתרונות תשלום דיגיטליים, נוחים ומתקדמים – בלי להתפשר על אבטחת מידע ושמירה על פרטיות".

"אפליקציית ANYWAY משנה לחלוטין את חווית הנסיעה בתחבורה הציבורית. אם פעם היינו צריכים לדאוג שיש לנו אמצעי תשלום טעון מראש, עכשיו הנסיעה הופכת לספונטנית, והחיוב עליה יורד בסוף החודש עם כל שאר הקניות שלנו. בנוסף, אין שום צורך לדאוג לגבי הנחות שכן האפליקציה תדע לנתב אותנו להנחה המרבית והמתאימה ביותר עבורנו. זה פשוט, קל, נוח ומהיר".

למה אתם מחכים? תפסיקו לשלם על מה שלא נסעתם, והורידו עכשיו את האפליקציה. 

 

ישראכרט תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד