י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ידע משפטי

מחפשים תשובה לשאלה משפטית? יש כתובת!

אתר חדש הצטרף לרשימת האתרים המשפטים, ושמו Legal Articles. דבר ראשון ששמים לב אליו כשנכנסים לאתר, הוא העיצוב היפה של האתר שממש מפתה אתכם להיעזר בו: הכול ברור, ממוקד וקל לחיפוש

מחפשים תשובה לשאלה משפטית? יש כתובת!
עו"ד צבי מונדשיין צילום: יח"צ

כולנו אוהבים ודאות. כולנו היינו רוצים לדעת הכול מהכול, כאן ועכשיו. בייחוד אם מדובר בשאלות משפטיות שמטרידות אותנו בחיי היום ויום ותשובות עליהן, היו עוזרות לנו מאוד לכלכל את צעדינו. למשל: הזמנתי חופשה והיא בוטלה. האם אני זכאי להחזר? השכן בנה פרגולה שמסתירה לי את הנוף. מותר לו?

אם גם אתם הייתם רגילים להיכנס ולקרוא מאמר משפטי כדי למצוא תשובה, בוודאי גם אתם הייתם מוצאים עצמכם מאוכזבים לא אחת מכך שהאתר אינו נגיש ואינו ידידותי למשתמש, שהמאמרים אינם רלוונטיים, שאין אפשרות להיעזר בעונים כיוון שאין פרטים אישיים, ובכלל, מי אמר שהעונים הם עורכי דין שבקיאים בנושא המשפטי שאותו אתם מחפשים?

ובכן,  נראה שמישהו חשב עליכם...

גלישה קצרה באתרי המאמרים המשפטיים, תגלה שאתר חדש הצטרף לרשימת האתרים הקיימים, ושמו Legal Articles. דבר ראשון ששמים לב אליו כשנכנסים לאתר, הוא העיצוב היפה של האתר שממש מפתה אתכם להיעזר בו: הכול ברור, ממוקד וקל לחיפוש. ומי עומד מאחורי האתר המושקע הזה? גם פה נכונה לנו הפתעה: מתברר שמנהל האתר הוא עו"ד אדי סוברי, מומחה לשיווק וקידום עורכי דין, שבתחילת שנות ה-2000 כבר השיק את אחד האתרים המשפטיים הבולטים ברשת: אתר הפורומים המשפטיים המעולה ובו למעלה מ-70 עורכי דין מובילים בתחומם המעניקים מענה משפטי בהתנדבות במסגרת הפורום המשפטי.

אז מה ניתן למצוא באתר? ספרייה עשירה ומלאה של מאמרים משפטיים במגוון תחומי משפט: מאמר מרתק של נועם קוריס בנושא "תובענות ייצוגיות"; איך מקבלים אזרחות אוסטרית? – מאמרו של עו"ד יהושע פקס; מאמר בנושא תביעת רשלנות רפואית של עו"ד מיכל סטרוגו; מהו הליך פשיטת רגל? – מאמר של עו"ד מישאל גאון, ועוד מאמרים רבים ועדכניים שנכתבו במקצועיות רבה.

ומה עוד מיוחד באתר? ובכן, מסתבר שמנהלי האתר לא חסכו כדי לספק לנו מוצר מושלם, וכל מאמר עובר עריכה לשונית מקצועית בידי עו"ד צבי מונדשיין, עורך לשון מוסמך, שדואג שהמאמרים שתקראו, יהיו כתובים בשפה ברורה תוך שמירה על כל כללי השפה העברית. עו"ד מונדשיין אף מעניק שירות ייחודי לעורכי דין, שירות מיקור חוץ של ניסוח כתבי בי דין ועריכתם, ואתם נהנים מכל הניסיון העשיר הזה, ללא עלות ולא טרחה.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים תשובה לשאלה משפטית, תזכרו את השם: אתר מאמרים משפטיים Legal Articles.

 

משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד