י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החסיד לא מוותר

פרסום ראשון • הטיח בחבר המועצה 'פרזיט' ונתבע על 100 אלף ש"ח

לאחר שראש עיריית ערד כינה את חבר מועצת העיר מטעם סיעת 'חי' ברוך שלסר 'פרזיט' בישיבת מועצה ששודרה בזום, קיבל בן חמו מכתב התראה: "לשלם למרשנו לצרכי פשרה בלבד סך של 100 אלף ש"ח"

פרסום ראשון • הטיח בחבר המועצה 'פרזיט' ונתבע על 100 אלף ש"ח
ניסן בן חמו ראש העיר ערד צילום: פלאש 90

יחסי ראש עיריית ערד ניסן בן חמו ותושביה החרדיים של העיר יודעים עליות ומרודות, למען האמת, בעיקר מורדות. הבוקר (שלישי) נשלח מכתב התרעה לפני תביעת לשון הרע ותביעת פיצויים על ידי עורך הדין שלומי ויינברג וניצן גורן, בשם חבר המועצה ברוך שלסר מסיעת 'חי' המזוהה עם אגודת ישראל.

ההתראה מתייחסת לישיבת מועצה שנערכה ב-8/9/20 בדיון על תכנית המתאר החדשה של ערד. מפרוטוקול הישיבה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הנציגים החרדיים ביקשו מראש העיר התחשבות בבתי כנסת במסגרת תכנון עירוני עתידי, ראש העיר הגיב במילים קשות ובוטות וטען כי חסידי גור אינם עובדים ואז אמר את המשפטים הבאים, עליהם הוא נתבע כעת: "אתה תמשיך לחיות על חשבון המדינה ואנחנו נמשיך לבנות לך. אתה יודע יש לכם עוד הרבה זכויות למלא במדינה הזאת כדי לקבל, לדפוק על השולחן אני רוצה, תקיים את החובות שלך כאזרח קודם כל... פרזיט..."

שלסר, חסיד גור, שניהל את אחד המפעלים הגדולים באזור התעשייה בעיר שסיפק עבודה לאברכים ולנשים מחסידות גור וכיום מייעץ לגופים עסקיים, טוען בכתב התביעה כי הדברים שנאמרו מהווים פגיעה בשמו הטוב והפכו אותו ללעג וקלס בעיני הנוכחים.

במכתב שנשלח היום לראש העיר כותבים עורכי הדין שלומי וינברג וניצן גורן המייצגים את שלסר, כי הם מציעים לראש העיר לצרכי פשרה "לפצות את חבר המועצה בסכום של 100,000 ש"ח, לפרסם התנצלות בתיאום עמו ולחדול מכל פרסום מכפיש זהה או אחר נגד מרשנו או מי מטעמו". באם לא יפעל כך הם מתריעים, "ננקוט נגדך הליכים משפטיים מקיפים".

גורם בחסידות גור אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "שוב ושוב מוכח כי ניסן בן חמו אינו רואה בשומרי התורה והמצוות המתגוררים בערד תושבים לגיטימיים. האמירה שאין לנו זכות לבקש את הצרכים הבסיסיים לקיום שלנו בעיר כי אנחנו "לא מקיימים את החובות שלנו כאזרחים", מעבר לכך שהם שקריות ונעדרי בסיס הרי שהם מזעזעות ומחרידות ואסור שיאמרו במקום מתוקן. רק השבוע ראינו ביטוי לכך כאשר ראש העיר מנה בנפרד את מאומתי הקורונה החרדיים לעומת כלל האוכלוסייה בפוסט רשמי בעמוד הפייסבוק של העירייה.

"על ראש העיר להתעשת, להפסיק להחרים ולנדות את הקהילה החרדית מכל משאב ציבורי ואז להסית ברשעות ולשסות באכזריות תוך שימוש בשקרים וכזבים".

מעיריית ערד לא התקבלה תגובה.

ערד ניסן בן חמו תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד