ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
לקראת הסגר המהודק

נתניהו: "אם לא נפעל מיד נאבד מאות רבות של ישראלים" • צפו

קודם ישיבת שרי הקבינט בנוגע להחרפת ההגבלות בשל קצב התחלואה המדאיג, התייחס ראש הממשלה לנושא והבהיר כי אם לא נפעל זה יעלה לנו בחיי אדם רבים | "אסור לנו לתת לזה לקרות, בטח לא בקו הסיום"

נתניהו: "אם לא נפעל מיד נאבד מאות רבות של ישראלים" • צפו
בנימין נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

קבינט הקורונה מכונס בשעה זו (שלישי) ודן בנוגע להידוק ההגבלות בעקבות התחלואה שמתפשטת בקצב מסחרר. החוקרים הציגו בפני השרים תחזית קודרת ובה הערכה כי יהיו בישראל מעל 40 קורבנות קורונה מידי יום למשך השבועיים הקרובים

קודם ישיבת הקבינט, שחרר ראש הממשלה הצהרה בה הדגיש את הצלחת החיסונים אך דיבר על הצורך המיידי בהידוק ההגבלות.

"אני ממשיך לעבוד מסביב לשעון להביא מיליוני חיסונים לישראל, ובד בבד מערכת הבריאות ממשיכה לחסן את אזרחי ישראל בקצב שמעורר התפעלות בכל העולם." פתח רה"מ.

הוא הדגיש כי "השילוב הזה של הבאת מיליוני חיסונים לארץ וחיסון רבבות אזרחים ביום, מאפשר לנו להמשיך להיות הראשונים בעולם לצאת מהקורונה, לפתוח את הכלכלה שלנו ולחזור לחיים."

ראש הממשלה חזר שוב על ההישג של מדינת ישראל בנושא החיסונים: "אנחנו במקום הראשון בעולם בחיסונים, אנחנו חייבים להיות במקום הראשון בעולם גם בהצלת חיים".

נתניהו פנה להתייחס להתפרצות הקשה בישראל וברחבי העולם והבהיר בנוגע לחשיבות הסגר המהודק: "אנו רואים את הקורונה משתוללת בכל העולם. המוטציה הבריטית יצאה משליטה, בריטניה נמצאת כעת בסגר מלא לאחר שיעור תמותה מאסיבי. לצערנו, גם אצלנו המוטציה החדשה של הקורונה מזנקת, אם כי לא באותו קצב.

בתי החולים מתריעים בפנינו שאנחנו נכנסים לגל המסוכן ביותר מאז פרוץ המגיפה. משרד הבריאות והמומחים מזהירים אותנו שאנחנו במצב חירום ושאם לא נפעל מיד נאבד מאות רבות של ישראלים שימותו - ואף יותר מכך".

"אסור לנו לתת לזה לקרות, בטח לא בקו הסיום," ציין רה"מ. "אני בטוח שכל חברי הממשלה יגלו אחריות. ברגע זה, זה מה שהציבור מצפה לו, וזה מה שהמדינה זקוקה לו.

אני קורא לכל אזרחי ישראל: בואו נעשה מאמץ אחרון - יחד. נעשה סגר הדוק ומיידי יחד עם המשך מבצע החיסונים הענק.

כך נציל חיים, כך נהיה הראשונים בעולם לצאת מהקורונה, כך נפתח את הכלכלה שלנו, וכך נחזור לחיים".

בנימין נתניהו קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד