י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קורץ ל'כסא רחמים'

מפתיע: ח"כ ארבל ספד לרב מאזוז במליאת הכנסת • צפו

מסימני הבחירות? במסגרת נאומים בני דקה במליאת הכנסת בחר חבר הכנסת משה ארבל לקרוץ לקהילתו של אלי ישי, ונשא דברי הספד לזכר הגאון הגדול רבי מצליח מאזוז זצוק"ל הי"ד

מפתיע: ח"כ ארבל ספד לרב מאזוז במליאת הכנסת • צפו
משה ארבל צילום: פלאש90

במסגרת 'נאומים בני דקה' ביקש חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) את רשות הדיבור, ובחר למסור דברי הספד לרגל יום השנה של הגאון הגדול רבי מצליח מאזוז זצוק"ל הי"ד שהיום (שלישי) חל יום הולדתו.

בפתח דבריו אמר ארבל, "אדוני היושב ראש, כבוד השר, חברי הכנסת, אני מבקש להעלות היום בדקה העומדת לרשותי את זכרו של הגאון הגדול רבי מצליח מאזוז זצוק"ל הי"ד, שהיום בשנת תשל"א בדרכו לתפילת שחרית בעיר תוניס נרצח ביריות על ידי שונאי ישראל".
עוד סיפר ארבל: "הרב מצליח מאזוז הובא לאחמ"כ לקבורה בהר הזיתים, ועל שמו עומדת לתפארה ישיבת כסא רחמים בעיר בני ברק, ואני ברשותך אדוני היושב ראש אומר בקצרה דבר הלכה בשמו, כאשר הרב פוסק בהלכות משלוח מנות שיש להקדים את מצוות משלוח מנות למתנות לאביונים ועל ידי כך בעצם במידה ומקבל משלוח המנות הוא גם עני הוא גם מקיים מצווה נוספת".
לסיום הוסיף ארבל, "ובסוף הסעיף ההלכתי הזה הרב מייחל ומברך יהי רצון שלא יבואו חללה בני ישראל לידי דקדוקי עניות בר מינן, לא יצטרכו זה לזה ולא לעם אחר, ויריק השם יתברך לנו ברכה עד בלי די לעבודתו יתברך שמו" אמן כן יהיה רצון".
משה ארבל מפלגת ש''ס ישיבת כסא רחמים הרב מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד