י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הציג 4 נשים ברשימה

חולדאי קורץ למצביעי כחול לבן: "המנהיג שלכם טעה"

מפלגת 'הישראלים' של רון חולדאי ממשיכה לגבש את רשימתה לכנסת ה-24 והיום הציג היו"ר ארבע נשים שהצטרפו אליו. על הדרך קרא למצביעי 'כחול לבן' להצביע לו: "יש לכם בית, המנהיג שלכם טעה" • ב'כחול לבן', מי שנשארו שם, לא נשארו חייבים • מצטרף נוסף הערב לרשימה; אלוף במיל' דן הראל

חולדאי קורץ למצביעי כחול לבן: "המנהיג שלכם טעה"
רון חולדאי צילום: מתוך פייסבוק

ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, שהקים את מפלגת 'הישראלים', לצד שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן, הציג הערב (שלישי) ארבע מנשות המפלגה, תוך התחייבות כי המפלגה תורכב מחמישים אחוז נשים, כשהוא מנצל את הבמה לקרוץ למאוכזבי 'כחול לבן' להצביע לו.

"אפעל למנות 50% נשים ברשימה לכנסת ובתפקידים מקצועיים", התחייב חולדאי וקרא למצביעי 'כחול לבן', "זה לא אתם טעיתם - זה המנהיג שלכם טעה", כשהוא מכוון ליו"ר בני גנץ.

המועמדות החדשות ברשימת 'הישראלים': החוקרת פרופ' קרין נהון, ח"כ לשעבר מ'כחול לבן' עו"ד עינב קאבלה, אשת החינוך קארן טל ומנכ"לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בת"א, עדי צברי.

יו"ר מפלגת 'הישראלים', רון חולדאי הבהיר: "רשימת הישראלים תורכב מאנשי ביצוע, כאלה שלא רק מדברים אלא בעיקר עושים ויעשו למען הציבור הישראלי כולו. רשימת הישראלים תהיה רב-גונית, מאוזנת ומייצגת. כזו שהחברה הישראלית כולה, תוכל להזדהות איתה, תוכל להאמין לה ותוכל להאמין בה – וזו רק ההתחלה".

ב'כחול לבן' הגיבו לדבריו של רון חולדאי: "הדרך של כחול לבן מנעה סיפוח, את סגירת בתי המשפט, פגיעה בדמוקרטיה ושלטון יחיד בתקופה של משבר בריאותי, כלכלי וחברתי. הדרך של הישראלים מונעת מתל אביב ראש עיר במשרה מלאה", כשהם עוקצים אותו על כך שבחר שלא להתפטר מראשות העיר, מה שמעיד על חוסר רצינותו בהתמודדות לכנסת.

יצוין כי עד כה הצליח חולדאי לנגוס מ'כחול לבן', שני חברים, שר המשפטים אבי ניסנקורן שהתייצב לצידו בערב השקת המפלגה וכן ח"כ לשעבר עינב קבאלה שהתייצבה לצידו הערב בין ארבע הנשים החדשות במפלגה.

זמן קצר לאחר מכן נודע כי רון חולדאי, סיכם עם אלוף במיל' דן הראל על הצטרפותו להנהגת המפלגה.

אלוף במיל' הראל נענה לפנייתם של חולדאי ואבי ניסנקורן להצטרף למאמץ המשותף לשינוי. הראל ישובץ בצמרת רשימת הישראלים ויהיה שותף להנהגתה.

אלוף במיל' דן הראל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הראל, סגן הרמטכ"ל לשעבר, שירת בצה"ל 35 שנים, במהלכן שימש בין השאר ראש אגף מבצעים, נספח צה"ל לארצות הברית, ואלוף פיקוד הדרום. לאחר פרישתו מהצבא, כיהן הראל כמנכ"ל משרד הביטחון, מנכ"ל משרד התחבורה, יו"ר נתיבי אילון ויו"ר רכבת ישראל.

חולדאי אמר על הצטרפותו: "דן הראל הוא מנהיג ואיש מעשה ושותף להנהגה. דן תרם רבות למדינה וימשיך לתרום כמנהיג למען כלל הישראלים. כפי שהבטחתי, מפלגת הישראלים תגייס את הטובים בישראל. ואנו קוראים לכל הכוחות המאמינים בדרך שלנו, להצטרף בשעת חירום זו".

הראל אמר מצידו: "החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד למה שקורה מישראל שאני אוהב. מצאתי בית שבו אוכל לשרת את מדינת ישראל בהתאם לערכיי. זוהי החלטה אישית משמעותית אבל מתחייבת - אי אפשר לתת למצב הנוכחי להימשך".

מחר (רביעי) בשעות הערב תינתן הצהרה מסודרת לציבור על אודות ההצטרפות.

רון חולדאי מפלגת כחול לבן בני גנץ בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021 דן הראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד