י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עולם הפוך

בניסיון להשיג חיסון עדר: אינדונזיה תחסן דווקא את הצעירים

לאינדונזיה כבר הגיעו 3 מיליון מנות מהחיסון הסיני והם יחלו להיות מופצים לציבור בימים הקרובים, אלו שיקבלו אותם יהיו דווקא הצעירים במדינה, וזאת בניסיון להשיג חיסון עדר ולהציל את כלכלת המדינה

בניסיון להשיג חיסון עדר: אינדונזיה תחסן דווקא את הצעירים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

כמו כל מדינות העולם, ובראשן ישראל, גם באינדונזיה נערכים לתחילת חיסון אזרחי המדינה נגד נגיף הקורונה. אך בעוד שבכל המדינות בוחרים לחסן ראשית את הקבוצות שבסיכון, קשישים ורופאים, הרשויות באינדונזיה הופכים את הסדר.

על פי הדיווח ב'רויטרס' אינדונזיה שמעוניינת ליצור חסינות עדר ל-240 מיליון אזרחיה, תתחיל לחסן את הצעירים שבמקביל לחיסון העדר גם יאוששו את הכלכלה שלה. יצוין כי אינדונזיה נכנסה בעקבות נגיף הקורונה למיתון לאחר 20 שנים של יציבות.

עוד דווח כי החיסון בו ישתמשו הרשויות באינדונזיה יהיה החיסון הסיני, שזה החיסון היחיד שבאפשרותה להשיג לאזרחי המדינה, ובכל רחבי העולם יעקבו לראות האם המהלך 'ההפוך' הזה יתברר כמוצלח.

לאינדונזיה כבר הגיעו 3 מיליון מנות חיסון שיחלו להיות מופצים לציבור בימים הקרובים, כאשר ההזמנה הכוללת של המדינה מהחברה המייצרת את החיסון הסיני עומד על יותר מ125 מיליון מנות חיסון.

בנוסף לשיקולי חיסון העדר וייצוב הכלכלה, חוששים הרשויות באינדונזיה מפני ההשלכות של החיסון לקבוצות הסיכון והקשישים, כאשר בניסויים הקליניים שערכו רשויות הבריאות במדינה נבדקו אזרחים עד גיל 60, ובעקבות כך לטענתם אין לדעת איך ישפיע החיסון על הקשישים וקבוצות הסיכון.

 

אינדונזיה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד