י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מטרה חיונית

מנהיגת סקוטלנד מזהירה את טראמפ: "אל תבוא לשחק"

מנהיגת סקוטלנד מזהירה את הנשיא היוצא טראמפ כי לא יבוא למדינה לשחק גולף בזמן ההשבעה של ביידן | "בלתי חוקי לנסוע בסקוטלנד או מחוצה לה ללא סיבה חשובה, ולשחק בגולף זה לא מטרה חיונית"

מנהיגת סקוטלנד מזהירה את טראמפ: "אל תבוא לשחק"
הנשיא טראמפ משחק גולף צילום: מתוך אינסטגרם

ניקולה סטרג'ון, מנהיגת סקוטלנד מזהירה את דונלד טראמפ שלא להגיע לסקוטלנד לשחק גולף במתחם הגולף שלו בסקוטלנד במהלך הסגר שהחל ביום שני, במקום להשתתף בהשבעה של ג'ו ביידן כנשיא ארה"ב מכיוון שזה בניגוד לחוקי הסגר של המדינה.

דונלד טראמפ הוזהר אתמול (שלישי) שהוא לא יורשה להיכנס לסקוטלנד אם ינסה לבקר במדינה כדי לשחק גולף במקום להשתתף בהשבעה של ג'ו ביידן בתאריך ה-20 בינואר. ניקולה סטרג'ון הזהירה את הנשיא לשעבר כי כל נסיעה ברחבי המדינה תפר את מגבלות נגיף הקורונה, והיא לא תאשר למטוסו לנחות.

המטוס אמור לנחות ב-19 לינואר בנמל התעופה פרסטוויק של גלזגו, הנמצא במרחק של כ-50 קילומטרים מאתר הגולף של טראמפ, יום לפני ההשבעה שתתקיים תחת מגבלות הקורונה כמעט ללא קהל, אנשי שדה התעופה קיבלו הודעה מאנשי טראמפ כי הוא מתכנן לנחות שם, דבר שהביא את הסקוטים לא לאשר את הנחיתה.

כשנשאלה על הגעה של טראמפ אתמול בתדרוך היומי, אמרה סטרג'ון כי כעת זה בלתי חוקי לנסוע בסקוטלנד או מחוצה לה ללא סיבה חשובה, והוסיפה: "לבוא לשחק גולף זה לא מה שאני רואה כמטרה חיונית".

כזכור, הבית הלבן סירב עד כה להתייחס לגבי מה יעשה הנשיא היוצא בהשבעה של ביידן ב-20 בינואר, מה שגרם להשערות כי טראמפ לא ישתתף בטקס.

ג'אד דיר, סגן מזכיר העיתונות של הבית הלבן, אמר ל'פוקס ניוז': "מקורות אנונימיים שטוענים שהם יודעים מה הנשיא שוקל או מה הוא לא שוקל, אין להם מושג, כאשר לנשיא טראמפ תהיה הודעה על תוכניותיו ל-20 בינואר, הוא יודיע לכם".

אולם לשדה התעופה פרסטוויק נאמר כי צפוי להגיע מטוס בואינג 757 צבאי אמריקני ששימש בעבר את טראמפ ב-19 בינואר, כך על פי ה"סאנדיי פוסט". כשנשאלה על ספקולציות לפיהן טראמפ יטוס לסקוטלנד במטרה להימנע מטקס ההשבעה, אמרה סטרג'ון: "אין לי מושג מהן תוכניות הנסיעות של דונלד טראמפ, אנחנו לא מאפשרים לאנשים להיכנס לסקוטלנד ללא מטרה חיונית כרגע וזה יחול עליו, בדיוק כמו שזה חל על כל אחד אחר".

כזכור ג'ו ביידן זכה בנשיאות עם 306 קולות של אלקטורים, לעומת 232 שזכה טראמפ. ביידן קיבל 81,283,485 קולות לעומת טראמפ שקיבל 74,223,744, הפרש של יותר משבעה מיליון לטובת ביידן.

דונלד טראמפ סקוטלנד ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד