ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תאונה קטלנית בצפון

נעצר ע"י שוטרים, ניסה להימלט ונדרס למוות

נהג רכב שנחשד כי לוחית הרישוי שברכבו מזויפת נעצר, ניסה להימלט ונדרס למוות | צוות רפואי שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו 

נעצר ע"י שוטרים, ניסה להימלט ונדרס למוות
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

גבר כבן 60 נהרג אמש (שלישי) בשעות הערב המאוחרות בתאונת דרכים קטלנית בצפון הארץ. האירוע התרחש בכביש 75 סמוך למגדל העמק. מחקירה ראשונית של התאונה עלה, כי הנהג העלה את חשדם שוטרים שעצרו אותו לבדיקה, לאחר שהתברר כי לוחית הרישוי של רכבו מזויפת. לאחר שנעצר הוא ניסה להימלט ונדרס למוות.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום התאונה ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו בעקבות הפציעות הקשות מהן הוא סבל. "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לרכב עם סימני פגיעה קשים בחלקו הקדמי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד", תיאר פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע מאור אטדגי.


זירת התאונה

לדבריו, "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום". חוקרי אגף התנועה של המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת התאונה הקטלנית. על פי עדויות השוטרים,  נהג רכב פרטי שנהג ברכב עם לוחיות רישוי מזויפות, נעצר על ידם לבדיקה.

עם עצירת הרכב בשולי הכביש, הנהג פתח את הדלת וניסה להימלט תוך שהוא חוצה את הכביש בריצה. אלא, שרכב שעבר בנתיב הנגדי פגע בנהג, וצוות רפואי שהגיע למקום קבע את מותו. כוחות המשטרה ניסו במהלך הלילה לגלות את זהות ההרוג שלא נשא עליו מסמכים מזהים.

חובש בכיר בארגון 'הצלה' יהונתן נהוראי סיפר: "הגעתי לתאונה קשה מאוד שנגרמה לאחר שהולך רגל נפגע מרכב. יחד עם פראמדיקים של מד"א ביצענו פעולות החייאה רבות להולך רגל כבן 60 שנפגע אנושות, אשר לאחריהן נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום."

 

 

תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד