י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מה המכונית שלכם אומרת עליכם?

אתם אוהבים מכונית קטנה וקומפקטית או מכונית גדולה ורחבה? אתם מחפשים רכב 4 על 4 או מסתפקים במשפחתית בממוצעת? מסתבר שאפשר ללמוד עליכם רבות, דרך הרכב

  • כ"ח ניסן התש"ע
מה המכונית שלכם אומרת עליכם?
אוטו



קניית מכונית חדשה היא לא דבר פשוט כלל וכלל. מסתבר שיש לא מעט אנשים שיש להם מערכת יחסים עם הרכב שלהם, לא פחות מזו עם בת הזוג שלהם, ולכן השיקול בבחירת הרכב הוא לא תמיד רציונלי.

בעת בחירת רכב עליכם לברר תחילה מהן הדרישות מהמכונית: האם עליה להיות עירונית או לנסוע מרחקים? לכמה נוסעים היא מיועדת? האם חשוב לכם להרשים באמצעות המכונית החדשה את החברים, השכנים והמשפחה? האם חשובה לכם החוויה שבנסיעה או שאתם מחפשים בסה"כ רכב שייקח אתכם ממקום למקום?

בקטגוריית מכוניות המנהלים, למשל, מי יחליט ללכת על מאזדה 6 יהיה אפשר לומר עליו כי הוא אדם דינמי, אך לא כזה שחורג ממגבלות הקונצנזוס. לעומתו, מי שיבחר לעצמו את הפורד פוקוס ייחשב לחובב יוקרה וראוותנות. עוד בקטגוריה זו, רכב הפאר של טויוטה – האוונסיס נחשבת לכזו בו המותג חשוב יותר מהמוצר וכך כנראה גם האופי של בעליה.

בקטגוריית המכוניות הקטנות: אדם שברשותו מאזדה 2 נחשב לאדם צעיר וספורטיבי ברוחו. מי שברשותו דייהטסו סיריון ייחשב לצעיר אך קונפורמי. מי שברשותו יונדאי i20 הינו שמרני ומחפש איכות. בעלי הסוזוקי סוויפט ייחשבו לשוחרי עיצוב וספורטיביים.

בקטגוריית המכוניות המשפחתיות, בעלי המאזדה 3 הינם אנשים שגרתיים וצפויים. בעלי הטויוטה קורולה נחשבים לאנשים שמרניים. בעליה היונדאי i30 הינם אנשים שניתן להגיד עליהם שהם מעדיפים יעילות על פני רושם.

ולסיכום זיכרו: כשאתם בוחרים לעצמכם מכונית, נסו לדבוק ברשימת הצרכים שלכם ולא להתרשם ממה ש"כולם קונים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד