י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אסון פנימי

לוס אנג'לס קורסת: אמבולנסים הונחו לקחת רק חולים שוודאי ישרדו

בתי חולים בלוס אנג'לס כל כך מוצפים בחולים, עד שגורמים רשמיים אמרו כי הם "רק מנסים לספק את הטיפול הטוב ביותר שהם יכולים לתת לאנשים הזקוקים לכך" | ההוראה הרשמית הייתה לא לקחת חולים עם סיכויי הישרדות מעטים

לוס אנג'לס קורסת: אמבולנסים הונחו לקחת רק חולים שוודאי ישרדו
ארה"ב צילום: Unsplash

נגיף עולמי: על פי הדיווח, בתי חולים ברחבי מחוז לוס אנג'לס מלאים בכל כך הרבה חולים בשבועות האחרונים, עד שפקידי המחוז הורו לאמבולנסים לא להסיע חולים במצב קשה לבית החולים.

ההוראה הייתה שאם החולים כמעט ללא סיכוי לשרוד, לא לקחת אותם, ולשמור על אספקת חמצן לאנשים הזקוקים לו נואשות ויש להם סיכוי לחיות.

בתי חולים העמוסים הגיעו למצב שאמבולנסים ממתינים להורדת חולים לעיתים במשך שש עד שמונה שעות.

בכל יום בשבוע האחרון, 70 עד 90% מבתי החולים במחוז לוס אנג'לס היו סגורים לאמבולנסים לצורך טיפולים פשוטים, וקומץ בתי חולים אחרים הכריזו על "אסונות פנימיים", וביטלו הגעת אמבולנסים מכל הסוגים כדי להפחית את הלחץ על הצוות.

הסוכנות לשירותי חירום במחוז לוס אנג'לס פרסמה ביום שני הנחיה המפרטת את ההחלטה, "בהתחשב בצורך החריף בשימור חמצן יעיל באופן מיידי, אנשי הרפואה צריכים לתת חמצן משלים רק לחולים עם מתחת ל-90%", אם אחוז ההנשמה מעל 90%, לא לקחת את החולה. כך דווח ה"לוס אנג'לס טיימס".

ההנחיה התקבלה באותו יום שראשי המחוז מסרו כי 7,697 חולים אושפזו עם הנגיף. מתוכם, לפחות 21% נמצאים ביחידות לטיפול נמרץ. לצורך השוואה, כשהתחיל הזינוק האחרון בתחילת נובמבר, אושפזו כ-791 אנשים בבתי החולים.

המנהלת הרפואית של סוכנות שירותי החירום במחוז לוס אנג'לס, ד"ר מריאן גאוש-היל, אמרה לחדשות CBS כי "כל הגורמים ממשיכים לעשות ככל שביכולתם כדי להציל את חיי החולים במקום הקריאה ובבית החולים, כמו תמיד".

מחוז לוס אנג'לס נותר המחוז שנפגע הכי קשה בארה"ב הן במקרי הידבקות והן במקרי מוות מהמחלה. אוניברסיטת ג'ונס הופקינס רשמה עד יום שני האחרון, יותר מ-818,000 מקרים הידבקות, ויותר מ-10,700 מקרי מוות מסיבוכים מהנגיף במחוז לוס אנג'לס.

קורונה לוס אנג'לס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד