ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מרוויחים בגדול

מסקרן: החרדים שמצאו את הדרך להשתלב בגופי המודיעין

בשורה אדירה מגיעה מרשות השירות הלאומי אזרחי בשיתוף ארגון חברים • אחר המחזור הראשון בו חרדים צעירים השתלבו במגוון מסלולים יוקרתיים, נפתח מחזור נוסף, בו ניתן לקבל מלגת ענק של 4000 ש"ח מדי חודש ולבסוף לזכות במשרה נחשקת בגופים בכירים, כגון: המוסד, השב"ס, המשטרה ועוד מבחר ענק של תפקידים ומסלולים

מסקרן: החרדים שמצאו את הדרך להשתלב בגופי המודיעין
תפקידים חשאיים צילום: פיקסביי

יציאה לשוק התעסוקה היא שלב קריטי מאוד בחיים של כל אחד, ומלווים אותה דילמות והתלבטויות רבות וכבדות. עכשיו גם אתה ניצב בצומת הדרכים הקריטי הזה וחש מבולבל.

אתה זקוק להכנסה מיידית בכל חודש, אבל מבין שבשביל זה צריך ניסיון תעסוקתי משמעותי.

לרשות השירות הלאומי אזרחי בשיתוף ארגון חברים יש בשורה אדירה עבורך! גם מלגת קיום עד 4,000 שקלים לחודש, גם הכשרה וניסיון במגוון מקצועות ותחומים שיסייעו לכם להשתלב בשוק התעסוקה בקלות ובתנאים אידיאלים.

איך זה עובד בפועל? ארגון 'חברים' מזמין אותך לבחור במסלול התנדבות באחד מגופי הממשל, הביטחון והחירום הנחשבים במדינה. רשימה חלקית: מד"א. משטרה. כבאות והצלה. שב"כ. מוסד. רשות המיסים. שב"ס. המשרד לביטחון פנים. ארכיון המדינה. איחוד הצלה. משרד הבריאות. עיריית ירושלים. בית החולים שיבא – ועוד מוסדות וגופים רבים.

בהתאם לבחירה שלכם אתם תשובצו לתפקיד עליו תמיד חלמתם, ובמקביל תקבלו הכשרה מקצועית רלוונטית. עם סיום השירות תוכלו לצאת לשוק התעסוקה עם ניסיון מוכח שיהיה שווה לכם הרבה כסף.

ומה בנוגע לתקופת השירות עצמה? בהתאם לסטטוס שלכם ולתפקיד אותו אתם ממלאים, תוכלו להנות ממלגה חודשית של עד כ-4,000 ₪, נסיעות חינם בתח"צ, מענק ופיקדון בסיום של עד 23,000 ₪ ועוד הטבות נוספות.

המסלול מיועד לבני גיל 21-27 במעמד בן ישיבה תקין.

לפרטים ובירורים נוספים על המסלולים המיוחדים השאירו פרטים ונחזור אליכם>>

השתלמות מקצועית מקצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד