י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי מינוי המפכ"ל

סמפכ"ל המשטרה הודיע על פרישה מהארגון

לאחר מינויו של ניצב קובי שבתאי לתפקיד המפכ"ל המשטרה, הודיע הסמפכ"ל ניצב אלון אסור כי הכוונתו לפרוש מהארגון בקרוב | "מודה על תקופה נפלאה ומאחל לניצב קובי שבתאי המפכ"ל הנכנס בהצלחה"

 סמפכ"ל המשטרה הודיע על פרישה מהארגון
אלון אסור צילום: דוברות המשטרה

סמפכ"ל המשטרה ניצב אלון אסור הודיע למ"מ המפכ"ל הנכנס ניצב קובי שבתאי על פרישתו מהארגון, זאת בתום שירות ממושך וארוך שנים במשטרה. לאחר ההודעה של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה על מיניו של שבתאי, דווח כי בכוונת כמה בכירים במשטרה לפרוש מתפקידם.

ניצב אסור, בן 56, מכהן בתפקיד סגן המפקח הכללי החל משנת משנת 2019. בין תפקידיו במשטרה לאורך השנים כמפקד המחוז הצפוני, מפקד המכללה הלאומית לשוטרים וקצין אגף מבצעים מחוז מרכז.

ניצב אלון אסור הודיע שפרישתו תצא לפועל במהלך החודשים הקרובים לאחר סיום סבב המינויים והשלמת חפיפה סדורה למחליפו לכשיקבע. "אני מודה לארגון ולאנשיו על תקופה נפלאה ומאחל לניצב קובי שבתאי המפכ"ל הנכנס בהצלחה", 

כזכור, החלטת השר לביטחון פנים אמיר אוחנה להמליץ על מינויו של מפקד משמר הגבול ניצב יעקב שבתאי למפכ"ל, יצרה טלטלה במשטרה. אחרי המכתב החריף ששיגר כהן לשוטרי וקציני משטרת ישראל, בו הוא תקף את השר אוחנה והודיע על פרישה, שורה של בכירים בארגון, שחלקם קיוו להתמנות לתפקיד צפויים לפרוש מהמשטרה.

בכירי המשטרה שצפויים לפרוש אחרי מינויו של שבתאי למפכ"ל, כך על פי דיווח ב'כאן 11', הם מפקד מחוז ירושלים דורון ידיד, מפקד מחוז תל אביב דוד ביתן וסגן המפכ"ל אלון אסור, שכבר הודיע כאמור על עזיבתו. מי שגם הודיע על פרישה מהארגון הוא כמובן ניצב מוטי כהן, מי שכיהן בשנתיים האחרונות כמ"מ המפכ"ל.

 

ניצב אלון אסור מפכ"ל המשטרה פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד