י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חיסכון דיגיטלי

איך שירותי מחשוב לעסק יכולים לחסוך לך כסף?

ששירותי מחשוב לעסק יכולים לחסוך לך כסף היא כי כך תוכלו לחסוך בכוח אדם. כוח אדם בעסק הוא המנוע שיניע את העסק קדימה

איך שירותי מחשוב לעסק יכולים לחסוך לך כסף?
מחשב צילום: freepik

אם נספר לכם שאתם יכולים לחסוך הוצאות של אלפי שקלים בשנה, מה תהיה התגובה שלכם? ככל הנראה אתם תרימו גבה, אך מדובר על אפשרות שהיא לגמרי בהישג יד. כיום בעידן שבו הטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיינו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לקבל את הטכנולוגיה בזרועות פתוחות. אם תשתמשו בצורה נכונה באפשרות של פתרונות מחשוב לעסק, תוכלו לראות איך ההוצאות יורדות בצורה מאוד משמעותית. פתאום החשבונות השונים מתחילים להצטמצם, ואתם משאירים את עצמכם עם המון כסף ביד – כסף שתוכלו לתעל אותו לטובת שיפורים שונים בעסק.

חיסכון משמעותי בכוח אדם

הסיבה הראשונה ששירותי מחשוב לעסק יכולים לחסוך לך כסף היא כי כך תוכלו לחסוך בכוח אדם. כוח אדם בעסק הוא המנוע שיניע את העסק קדימה, אך בחלק מהמקרים לא צריך שיהיה כוח אדם בכל מקום. ברגע שהאחריות על התחזוקה נמצאת על הכתפיים של הספק, אתם תוכלו לחסוך בעובדים שאמורים לבצע עבודות תמיכה. פתאום תשימו לב כי הסכום שאותו אתם משלמים למשכורות, יכול לרדת באופן ניכר במיוחד.

חיסכון נרחב בתשתיות מחשוב

תשתיות מחשוב הן אחת מההוצאות הכבדות ביותר לכל עסק, בטח אם מדובר על עסק הנמצא בתחילת הדרך שלו. כאשר אתם עובדים ביחד עם חברה המספקת שירותי מחשוב, אתם חוסכים לעצמכם את הצורך ברכישת תשתיות מחשוב יקרות. אתם תוכלו להשתמש בתשתיות השונות שאותן החברה מציעה, מבלי שאתם תצטרכו לבצע רכישות יקרות שעשויות לסבך אתכם במיוחד. פתאום תוכלו לראות כי אתם יכולים להחזיק את העסק כמו שצריך, מבלי להוציא אלפי שקלים על רכישת תשתיות מחשוב בכל כמה חודשים.

חיסכון חודשי בצריכת החשמל

חשבון החשמל של העסק הוא מההוצאות הכבדות ביותר שאתם נדרשים לשלם? גם אותו אתם יכולים לצמצם כאשר אתם תפנו אל חברה המספקת שירותי מחשוב. ברגע שהשרתים ותשתיות המחשוב לא יהיו בעסק שלכם, אתם כמובן שלא תצטרכו לשלם על צריכת החשמל שלהם. מדובר על צריכת חשמל רצינית, בטח כאשר התשתיות הללו צורכות חשמל 24 שעות ביממה – וברגע שתוותרו עליהן, תוכלו לראות איך חשבון החשמל מצטמצם באופן מאוד רציני אולי אפילו כמעט נעלם.

חיסכון נרחב ברכישת תוכנות

כאשר אתם מקבלים פתרונות מחשוב לעסק על ידי חברה חיצונית, אתם לא תצטרכו לבצע רכישות של תוכנות יקרות. כל תוכנה יכול לעלות מאות או אלפי שקלים, ולרוב מדובר על כמות נרחבת של תוכנות ושל תוספים שונים. ברגע שאתם לא תצטרכו לבצע את הרכישות הללו, פתאום תוכלו לראות שאתם נאלצים להוציא הרבה פחות כסף. כל הכסף שאתם שומרים הוא קריטי, ותוכלו להשתמש בו על מנת להמשיך לפתח ולהגדיל את הפעילות העסקית – בחלק מהמקרים מדובר על אוויר לנשימה.

מחשב נייד חיסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד