י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרישה ביש עתיד

הח"כית שנטשה את גנץ ללפיד לוקחת פסק זמן

הח"כית הדרוזית עדיר כמאל מריח שהצטרפה למפלגתו של גנץ חוסן לישראל, פרשה כאשר האחרון נכנס לממשלה עם נתניהו והצטרפה ליש עתיד. היום היא מודיעה על פסק זמן מהחיים הפוליטיים

הח"כית שנטשה את גנץ ללפיד לוקחת פסק זמן
יאיר לפיד צילום: פלאש 90

חברת הכנסת עדיר כמאל מריח שהחלה את דרכה במפלגתו של בני גנץ 'חוסן לישראל' אך סירבה להיכנס לממשלת נתניהו וערקה ל'יש עתיד', מודיעה היום (רביעי) כי היא לא תתמודד לכנסת הבאה ותיקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

חברת הכנסת עדיר כמאל מריח הודיעה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת". בהודעתה היא צינה כי, "הייתה זו זכות עבורי להגן על פניה של המדינה ועל היסודות הדמוקרטים שלה, ולפעול למען המיעוטים ומימוש ערך השוויון".

"אני מסיימת את דרכי בראש מורם", כתבה מריח, "עמדתי על עקרונותיי ולא הפרתי את הבטחותיי לציבור בוחריי", הוסיפה כמאל מריח והבהירה כי לא תערוק למפלגה אחרת. "אני מודה ליאיר לפיד וחבריי ואשאר תמיד חלק ממשפחת יש עתיד ומאחלת להם הצלחה בבחירות הקרובות".

כזכור, ערב הקמת הממשלה נטשה כמאל מריח - שהייתה לח"כית הדרוזית הראשונה - את כחול לבן והמשיכה לאופוזיציה עם יש עתיד. במהלך פעילותה במשכן הובילה חברת הכנסת מריח את נושא ביטול חוק הלאום שלא נכנס לבסוף להסכם הקואליציוני.

יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד