ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"מנה שנייה לפני הבחירות"

היועץ הבכיר תוקף: קצב החיסונים מנוהל לצרכים פוליטיים

בריאיון שנתן הבוקר יועץ התקשורת רונן צור הוא תקף את התנהלות הממשלה בכל הנוגע לחיסונים והאשים את ראש הממשלה בניהול פוליטי של המערך. "המשמעות היא שהמנה הראשונה תיתנן לרוב האזרחים בתחילת מרץ והשנייה תינתן להם יומיים לפני הבחירות"

היועץ הבכיר תוקף: קצב החיסונים מנוהל לצרכים פוליטיים
יועץ התקשורת רונן צור צילום: צילומסך 'ערוץ 12'

חבר הכנסת לשעבר ויועץ התקשורת בהווה רונן צור שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm והתייחס לשתי הסוגיות הבוערות העומדות על הפרק, החיסונים והמערכת הפוליטית.

בפתח דבריו אמר צור בדברי הסבר לפוסט שהעלה בפייסבוק בו טען שהקצב של החיסונים מנוהל על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתאם לצרכים הפוליטיים. "עשיתי חישוב קצר וראיתי שאם הם יגיעו עוד חודשיים המשמעות היא שהמנה הראשונה תיתנן לרוב האזרחים בתחילת מרץ והשנייה תינתן להם יומיים לפני הבחירות. זה מעלה לי איזה שהוא ספק מאוד גדול לגבי שיקול הדעת שלי מי שמנהל פה את מערך החיסונים".

צור הוסיף, "לו מנכ"ל משרד הבריאות לא היה אומר שהחיסונים יגיעו תוך שבועיים כולנו היינו מתאפקים וממתינים. אני נכנס לשיקול הדעת של האנשים הפוליטיים שחושבים, אולי זה יעזור להם בסקרים, לראות את המוני עם ישראל מתחסנים יומיים-שלושה לפני הבחירות. תמונת ניצחון של הבחירות - להראות את השיירות של האנשים עומדים בתור".

"אני יכול להניח שלו הבחירות היו מתקיימות באמצע פברואר, גם ראש הממשלה כפי שעשה טלפונים בהולים, היה טס עכשיו בעצמו למשרדי פייזר או מודרנה. הסגר הנוכחי בדיוק כמו הסגר הראשון הוא תוצאה של מחדל, הסגר הראשון היה מחדל בתום לב. גם רה"מ שאני לא נחשב לאחד מתומכיו כשהוא בתום הסגר הראשון קרא לכולנו לצאת לבלות, לשתות בירה, הוא עשה את זה בתום לב. כולנו מבינים שהוא האמין באמת שאנחנו בסוף המגפה, שיקול דעת שגוי אבל לגיטימי." הבהיר רונן צור, אך סייג במתקפה "הסגר הזה הוא תוצאה של מחדל דובאי, ידעו שהיציאה המונית לדובאי תהפוך אותה לסוג של זירת הדבקה שאנחנו משלמים את המחיר שלה עכשיו".

יועץ התקשורת התייחס גם לדיבורים בזירה הפוליטית על חיבור אפשרי בין גדעון סער לנפתלי בנט יו"ר מפלגת ימינה: "שני מנהיגים שהם לא מנהיגים שבאים מבית גידול שונה, בסקר של אתמול הם מאוד קרובים, מרחק של מנדט, מנדט וחצי ללא סמוטריץ'. אני מניח שאז יהיה קרב גדול על שאלת מי יעמוד בראש. יהיה על שניהם לחץ מאוד כבד להתאחד ומצד שני נראה את כל אחד מהם מנסה ליצור פער אחד על השני".

רונן צור קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד