ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חסן חסין

המבוגר ביותר בעיר: בן ה-106 התחסן לקורונה

האדם המבוגר ביותר בעיר יהוד, בן 106 בלעה"ר, התחסן אתמול מפני נגיף הקורונה במסגרת פרויקט חיסונים של מד"א בבתי אבות ובדיור המוגן ברחבי המדינה | עד כה חוסנו במסגרת הפרויקט 120 אלף איש 

המבוגר ביותר בעיר: בן ה-106 התחסן לקורונה
חסן אהרון, בן ה-106 מתחסן צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

חסן אהרון בן ה-106, האדם המבוגר ביותר המתגורר ביהוד-מונסון התחסן אתמול (שלישי) מפני נגיף הקורונה. החיסון בוצע על ידי מגן דוד אדום, אשר מפעיל את פרויקט החיסונים בבתי האבות ובדיור המוגן בישראל.

החיסון התבצע הודות לפניה נרגשת מראש העיר יהוד-מונסון, יעלה מקליס. צוותי מגן דוד אדום לא נותרו אדישים לפנייה ובמבצע משותף, כחלק מפרויקט החיסונים המיוחד לגיל השלישי, חיסנו את אהרון אשר הגיע בליווי משפחתו אל מרכז החיסונים עוד באותו היום.

עד כה, צוותי מגן דוד אדום חיסנו למעלה מ-120,000 דיירים ואנשי סגל בבתי אבות והדיור המוגן ברחבי הארץ. עד סוף השבוע הקרוב יחוסנו כלל מרכזי הגיל השלישי ובשבוע הבא יחלו במבצע החיסונים של המנה השנייה.

חסן אהרון מתחסן. צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון.

"התרגשתי לסייע לתושב העיר היקר והמבוגר ביותר להתחסן כנגד קורונה", אמרה ראש עיריית יהוד-מונסון, יעלה מקליס, "אני מאחלת למר אהרון בריאות ואריכות ימים ומקווה כי בעתיד הקרוב כלל תושבי העיר יוכלו להתחסן כדי שיחד ננצח את נגיף הקורונה ונשוב לשגרה".

איילה, ביתו של אהרון אמרה כי היא " מודה לראש העיר ולמגן דוד אדום על הסיוע בחיסון, שמחנו מאוד להגיע יחד עם אבי אל המעמד המרגש והחשוב". אלי בין, מנכ"ל מד"א מסר: "בימים אלו, מסיים מגן דוד אדום את פרויקט החיסונים הנרחב בכלל מוסדות הגיל השלישי בישראל, במסגרתו שמחנו לסייע גם לתושב יהוד-מונסון המבוגר ביותר. נמשיך לעמוד בחזית המאבק ולפעול למיגור מגפת הקורונה. נאחל בריאות לכולם".

חיסון לקורונה בית אבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד