י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות החיסונים

קרב האשמות בין שרי הליכוד: "סיכן תלמידים"

עימות פומבי הערב בין שני שרי הליכוד הבכירים על רקע תעדוף מתן חיסונים. בעוד שר החינוך גלנט מלין על אי חיסונם של עובדי ההוראה, שר הבריאות משיב לו במתקפה ומאשים: "סיכן את התלמידים ואת צוותי החינוך"

קרב האשמות בין שרי הליכוד: "סיכן תלמידים"
יולי אדלשטיין ויואב גלנט צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הדרישה לחסן את עובדי ההוראה ואנשי מערכות החינוך מביאה היום (רביעי) לעימות פנימי בין שרי 'הליכוד'. מחד, שר החינוך יואב גלנט שתוקף את משרד הבריאות שמתעכב מלחסן את עובדי ההוראה, ומנגד, שר הבריאות יולי אדלשטיין שמאשים את חברו לסיעה שסיכן את תלמידי ישראל.

בראיון שהעניק הערב שר החינוך יואב גלנט לגלי צה"ל אמר: "מצאו לנכון לחסן שוטרים, את עובדי שדה התעופה ואת האסירים, ולא מצאו לנכון לחסן את עובדי ההוראה". השר גלנט תקף את משרד הבריאות, בראשה עומד חבר סיעתו יולי אדלשטיין, והאשים: "זה מחדל של מערכת הבריאות".

שר הבריאות יולי אדלשטיין לא נשאר חייב והגיב להאשמות שהטיח בו חבר סיעתו, ומלשכתו מסרו בתגובה לדבריו של גלנט במתקפה, "בזמן שגלנט עסק בפתיחת מערכת החינוך גם כשהדבר סיכן את התלמידים ואת צוותי החינוך, שר הבריאות ורה"מ עסקו בלהביא מיליוני חיסונים ולהפוך את ישראל למעצמת חיסונים עולמית".

"שר הבריאות נותן גיבוי מלא לוועדת התיעדופים, ולא יאפשר לפוליטיקאים להשפיע על קבלת החלטות מקצועיות", כאשר את הדרישה הזו העלו מומחים נוספים לצד ארגון המורים שמאיים כי בהעדר חיסונם, הם ישקלו להשבית את מערכת החינוך.

יולי אדלשטיין יואב גלנט חיסון לקורונה עובדי הוראה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד