י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
24 שעות לסגר השלישי

פרסום ראשון: נתניהו משוחח עם אדמו"רים ורבנים

יממה לפני כניסתו לתוקף של הסגר השלישי, ראש הממשלה נתניהו עושה מאמצים כדי שההגבלות והתקנות יישמרו במגזר החרדי | ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה שוחח בין הייתר עם האדמו"ר מויז'ניץ וכן עם ח"כ אייכלר שביקש להעביר מסרים דרכו למורו ורבו האדמו"ר מבעלזא

פרסום ראשון: נתניהו משוחח עם אדמו"רים ורבנים
ראש הממשלה נתניהו משוחח בטלפון צילום: איתי בית און, לע"מ

בזמן שחבר הכנסת ישראל אייכלר, נציג חסידות בעלזא שוהה בביתו ומחלים מקורונה, הוא קיבל אמש (שלישי) שיחה מראש הממשלה בנימין נתניהו שביקש דרכו להעביר מסר לאדמו"ר מבעלזא במטרה לשמור על מטרת הסגר.

בלשכתו של חבר הכנסת אייכלר מסרו הערב כי ראש הממשלה שוחח עם אייכלר בשיחת טלפון ושטח בפניו את נתוני התחלואה העולים בצורה מסכנת חיים בכל רחבי הארץ.

עוד נמסר כי ראש הממשלה ביקש מחה"כ אייכלר למסור לרבו האדמו"ר מבעלזא "שהפעם מדובר בסגר קצר וממוקד, בתקווה שהחיסונים ישפיעו ולא נצטרך לסגר נוסף. כך יימנע ביטול תורה, מערכת החינוך תוכל לחזור לקדמותה ובאי בתי הכנסת יוכלו להתפלל בבריאות איתנה", נמסר.

עוד ביקש נתניהו להעביר לאדמו"ר באמצעות שליחו לכנסת ח"כ אייכלר כי "בינתיים אנו זקוקים לעזרת כל הציבור למאמץ מאוחד, להורדת התחלואה על ידי סגר הדוק בכל המיגזרים והגילאים".

ח"כ אייכלר הבטיח להעביר את הדברים במלואם, ומסר לראש הממשלה את ברכתו של הרבי מבעלזא, על מבצע החיסונים היעיל והמופתי. הוא סיפר כי הרבי מבעלזא מורה לחסידיו להתחסן ומתפלל לקדוש ברוך הוא שהחיסונים אכן יצליחו למנוע את המחלה הנוראה והעולם יחזור לשפיות בריאה.

יצוין כי ראש הממשלה נתניהו פתח הערב בסבב שיחות עם אדמו"רים ורבנים בניסיון לשכנעם לאכוף אצל שומעי לקחם את הוראות הסגר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי נתניהו שוחח הערב בין הייתר עם האדמו"ר מויז'ניץ ואמר לו דברים דומים לאלו שאמר לח"כ אייכלר.

בנימין נתניהו ישראל אייכלר הרבי מבעלזא הרבי מויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד