י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"כמו אצל אהרן הכהן והעגל"

העיתונאי החרדי תיעד: המפגינים השחיתו ציוד יקר ערך

בחמת זעמם, המפגינים תומכי הנשיא המפסיד טראמפ התנפלו על ציוד הצילום של סוכנות הידיעות AP והשחיתו אותו. העיתונאי החרדי של הבית הלבן שתיעד את המעשה: "השוטרים פחדו מהמפגינים החמושים, אז הם העדיפו לא להתעמת איתם"

העיתונאי החרדי תיעד: המפגינים השחיתו ציוד יקר ערך
השחתת ציוד צילום בוושינגטון צילום: ג'ק טורקס, מגזין 'עמי'

ג'ק טורקס, העיתונאי החסידי, שמסקר את הבית הלבן עבור מגזין 'עמי', נכח בגבעת הקפיטול בזמן המהומות אמש (רביעי) ותיעד כיצד תומכיו המושבעים של הנשיא דונלד טראמפ, משחיתים ציוד צילום של סוכנות הידיעות AP בשווי עשרות אלפי דולרים.

כזכור, אתמול פרצו אלפי מפגינים לבניין בית הנבחרים של הסנאט בגבעת הקפיטול שבוושינגטון, השחיתו ציוד, התעמתו עם שוטרים וגרמו לחברי הסנאט להסתתר ולהילקח מהמקום לאזור בטוח. לאחר מספר שעות המקום פונה ממפגינים, כשאחת מהם מתה בבית החולים מפצעי ירי, אך ההלם והבושה לאומה האמריקנית תיזכר לדיראון עולם.

מי שהיה במקום מתוקף עבודתו, הוא העיתונאי ג'ק טורקס, חסיד ויז'ניץ, שמסקר את הבית הלבן עבור מגזין 'עמי' החרדי. בשיחה לילית קצרה עם 'בחדרי חרדים' הוא מסכם את הרגעים הדרמטיים שאמריקה לא תשכח.

"לא חששתי מהם, אין עוד מלבדו, משטרת הקפיטול לא ניסתה בכלל לעצור את המפגינים מלפרוץ פנימה, הם לא עשו למעשה כלום, רק אחרי ששוטרים הגיעו לתגבור הם הצטרפו לגרש את המפגינים", מתאר טורקס.

לדבריו: "המשטרה פשוט נתנה להם להיכנס, אבל זה כי המפגינים היו חמושים בכבדות, וכמו אצל אהרן הכהן והעגל שאהרן שיתף פעולה כי חשש לחייו, גם כאן השוטרים פחדו מהמפגינים החמושים, אז הם העדיפו לא להתעמת איתם", הוא מסכם.

אהרן הכהן גבעת הקפיטול דונלד טראמפ ג'ק טורקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד