י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות ההצהרה

חשבונות טראמפ בטוויטר ופייסבוק נחסמו

לאחר פרסום ההצהרה - שנמחקה על ידי טוויטר, פייסבוק ויוטיוב, חשבונו של טראמפ בטוויטר נחסם ל-12 שעות, תוך הבהרה שאם הציוצים לא יימחקו חשבונו יישאר נעול ואף יחסם לצמיתות • בעקבותיה הודיעה פייסבוק כי חשבונו של טראמפ נחסם ל-24 שעות

חשבונות טראמפ בטוויטר ופייסבוק נחסמו
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הרשת החברתית טוויטר חסמה את חשבונו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למשך 12 שעות בעקבות הציוצים שהעלה בעניין המהומות בארה"ב וציינה כי במידה והוא לא ימחק אותם חשבונו יישאר נעול. בעקבותיה הודיעה פייסבוק כי חשבונו של טראמפ נחסם ל-24 שעות.

"כתוצאה מהמצב האלים חסר התקדים והמתמשך בוושינגטון הבירה, נדרשנו להסיר שלושה ציוצים של טראמפ אשר פורסמו מוקדם יותר היום בגין הפרות חוזרות ונשנות של מדיניות האינטגרציה האזרחית שלנו", מסרו מטעם טוויטר. "המשמעות היא שהחשבון של טראמפ יינעל למשך 12 שעות לאחר הסרת ציוצים אלה. אם הציוצים לא יוסרו, החשבון יישאר נעול".

בטוויטר ציינו כי "הפרות עתידיות של כללי הטוויטר, כולל מדיניותנו שלמות אזרחית או איומים אלימים, יביאו להשעיה קבועה של חשבון הנשיא טראמפ. מדיניות האינטרס הציבורי שלנו - שהנחתה את פעולות האכיפה שלנו בתחום זה במשך שנים - מסתיימת במקום בו אנו מאמינים שהסיכון לפגיעה גבוה יותר או חמור יותר. נמשיך להעריך את המצב בזמן אמת, כולל בחינת הפעילות בשטח והצהרות שנמסרו בטוויטר. אנו נעדכן את הציבור, כולל אם יש צורך בהסלמה נוספת בגישת האכיפה שלנו".

כזכור, במהלך המהומות הנשיא טראמפ מסר הצהרה לתמכיו בה אמר כי "אני יודע את הכאב שלכם, היו לנו בחירות שנגנבו מאיתנו, כולם יודעים את זה, במיוחד הצד השני, אבל אתם חייבים ללכת הביתה עכשיו, אנחנו חייבים להיות בשלום. אנחנו חייבים לכבד את אנשי החוק המדהימים שלנו, אנחנו לא רוצים נפגעים, אלו זמנים קשוחים, אף פעם לא היה זמן כזה שדבר כזה קורה. זה היה בחירות גנובות, הם עשו זאת לי לכם ולכולם. אנחנו לא יכולים לשחק לידיים שלהם, אנחנו צריכים שלום, אז לכו הביתה, אנחנו אוהבים אתכם ואתם מיוחדים, ראיתם מה קרה, אני יודע איך אתם מרגישים, אבל לכו הביתה, לכו הביתה בשלום".

טוויטר דונלד טראמפ פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד