ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מענגים את השבת

קיץ לוהט בפ"ת: הצ'ולנט העסיסי של תענוגות השבת

בפתח תקווה לא מעט מעדניות מובילות, המאתגרות גם את אלו הותיקות והמוכרות ביותר בארץ • הכירו את "תענוגות השבת". עם צ'ולנט עסיסי וממכר ומבחר ענק של מאכלים ביתיים, הפכה החנות למוקד קניות אדיר לכלל החוגים בעיר ואף מחוצה לה

קיץ לוהט בפ"ת: הצ'ולנט העסיסי של תענוגות השבת
צ'ולנט של תענוגות השבת צילום: יח"צ

מרכז פתח תקווה הפך זה מכבר למעוז חרדי מובהק ופופולרי, במיוחד בקרב הזוגות הצעירים.

מטבע הדברים גם חנויות האוכל החרדיות התפתחו בהתאם וכיום ניתן למצוא מספר מעדניות מובילות, המעצבות את התרבות הקולינרית היהודית באזור, בפרט בכל הנוגע לסצנת הליל שישי המסורתית.

חנות הדגל, שהייתה גם החלוצה בתחום במרכז העיר, היא "תענוגות השבת".

הבעלים של המעדנייה ומי שמנהל את החנות בפועל הוא לא אחר מאשר זמר החתונות המוכר שלמה גובי, שלדבריו בכלל פתח את העסק בתחילה בתור תחביב.

"לי ולאשתי תמיד היה חלום לפתוח עסק משפחתי משלנו, שבו יוכל כל אחד לטעום ולחוש באוכל של בית. אשתי היא נכדה של פרלמוטר שהקימו את הקייטרינג הראשון בבני ברק ומשם היא שאבה הרבה ידע והשראה, כדי לדעת איך לבשל אוכל שיפאר שולחן שבת של כל בית בישראל".

מאז, החלום קרם עור וגידים והתממש אף מעבר לציפיות.

מאז הוקמה אי שם בעשור הקודם, החנות הספיקה להעתיק את מיקומה לרחוב טרומפלדור המרכזי ולהפוך למרכז קנייה אדיר ופופולרי בקרב כלל תושבי האזור.


תענוגות השבת • קרדיט: יח"צ

במקום ניתן למצוא מגוון מאכלים ביתיים לשבת. סלטים איכותיים, מבחר חלות טריות, קוגעלים משובחים, טורטיות בשר מצוינות, עוגות, פיצוחים וכמובן, הצ'ולנט המיוחד והממכר.

"יש לא מעט אנשים שרכישת הצ'ולנט אצלנו בליל שישי הפכה למסורת שהם לא יוותרו עליה בשום מצב גם אם זה דורש מהם להגיע מחוץ לעיר", משתף גובי.

"יש לנו את התיבול המיוחד שלנו ואנחנו גם לא מתפשרים על המוצרים האיכותיים ביותר, מה שמעניק טעמים נהדרים ועשירים. במהלך השנים שיפרנו ועדכנו את המתכון כדי שיגיע לסטנדרט הגבוה ביותר בענף ולפי כמות הלקוחות אפשר לומר כי ברוך ה' אנו בהחלט עומדים ברף שהצבנו לעצמנו", מציין בהתלהבות.

בסוף כל שבוע תמצאו בחנות לקוחות מכל החוגים והעדות. "כל אחד מוצא אצלנו את המאכל האהוב עליו מתוך המבחר המגוון ומקבל את מיטב השירות מהעובדים המסורים והאדיבים שלנו".

אם גם אתם רוצים לטעום מהמעדנים המשובחים ולאכול צ'ולנט רותח ועסיסי עם חלת ויזניץ' טרייה, יש לנו כתובת עבורכם.

כתובת: טרומפלדור 26

טלפון לבירורים והזמנות: 054-8326670

ניתן גם לפנות ישירות לווצאפ>>>

פתוח ביום ה' מהשעה 16:00 עד 00:00.

וביום ו' מ-9:00 עד 14:00

צ'ולנט פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד