י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תהיה אכיפה ללא פשרות"

רה"מ שוחח עם בית הגר"ח שהתחייבו: "הת"תים יסגרו לכמה ימים"

בעקבות התחלואה הקשה והסגר ההרמטי שיוטל החל מהלילה בחצות על מדינת ישראל שוחח רה"מ נתניהו עם בית הגר"ח קנייבסקי, בבקשה כי יורה לפעול לעצירת התפשטות הנגיף | מבית הגר"ח נמסר כי במהלך השיחה העביר נכדו של הרב את המסר לרה"מ כי החדרים ייסגרו לכמה ימים

רה"מ שוחח עם בית הגר"ח שהתחייבו: "הת"תים יסגרו לכמה ימים"
נתניהו - הגר"ח קנייבסקי צילום: פלאש 90-שוקי לרר

במסגרת סבב השיחות שמקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו עם גדולי ישראל, שוחח היום (חמישי) ראש הממשלה עם נכדו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, יענקי קנייבסקי וביקש את שיתוף הפעולה בסגר שיחל הלילה בחצות.

ל׳בחדרי חרדים׳ הגיע תוכן השיחה המתפרסם כאן לראשונה, נתניהו פתח את השיחה: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", תוך שהוא מתעניין, "מה שלומכם מה שלום הרב?".

נתניהו הסביר לקנייבסקי על המוטציה, "למעשה מדובר במוטציה חדשה", הסביר, ואמר: "מבחינתנו זו מגיפה חדשה. אני מבקש שהסגר הפעם יהיה אדוק מאוד".

נתניהו הבהיר בשיחה כי הפעם האכיפה תהיה קשה יותר, "יש מפכ״ל חדש הסגר יהיה ללא פשרות", תוך שהוא מציין, "אין ברירה, אנחנו חייבם לעצור את המגיפה באיבה".

נתניהו התריע: "מספיק במקום אחד המגפה עולה ואז זה משפיע על כולם, חייבים לפעול מהר ולכן אני מבקש ומודה על שתוף הפעולה עד היום, אני מבקש הפעם שיתוף פעולה אדוק יותר מבעבר".

מבית הגר״ח נמסר בתום השיחה כי "במהלך השיחה העביר יענקי לרה"מ נתניהו את המסר כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הורה הבוקר לסגור לכמה ימים את החיידרים לאור התחלואה הקשה".

בנוסף נודע ל'בחדרי חרדים' כי בעקבות סגירת החיידרים, גדולי ישראל הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין חתמו על מכתב שההורים והמחנכים ידאגו שהילדים ילמדו טוב בסגר.

הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד