י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
צפי לעומסי תנועה

לקראת הסגר: אלו המחסומים שייפרסו ברחבי הארץ

במשטרת התנועה נערכים בכוחות מתוגברים לסגר המהודק שיוטל הלילה בחצות. במסגרת המבצע, יפעלו שוטרי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים, לאכיפת עבירות תנועה ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור. אלו המחסומים שיפרסו

לקראת הסגר: אלו המחסומים שייפרסו ברחבי הארץ
משטרת התנועה אוכפת את הסגר צילום: דוברות המשטרה

במסגרת מבצע 'אחריות מנצחת', אגף התנועה של המשטרה נערך בכוחות מתוגברים בהתאם לתקנות שיכנסו לתוקפן החל מהלילה (בין חמישי לשישי) בחצות. כחלק מהמאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, המשטרה תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה ברחבי הארץ, ותפעל לאכוף את התקנות וההגבלות למען שמירה על בריאות הציבור.

החל מחצות הלילה, יפעלו שוטרי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים, לאכיפת עבירות תנועה ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור.

מיקוד הפעילות האופרטיבית, תתבצע בפריסה ארצית של 25 מחסומים בצירים המרכזיים המובילים לערים, אשר יצרו רשת חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, זאת במטרה לסייע באפקטיביות המשימה הלאומית ובביצוע אכיפת קיום התקנות.

מפת מחסומי המשטרה

לצד המחסומים, יפעלו במהלך כל היממה אלפי שוטרים וניידות, שיבצעו סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות.

בשל פעילות המחסומים והבידוק הקפדני, קיים צפי לעומסי תנועה בחלק מהכבישים הבינעירוניים. על כן, נדרש מציבור משתמשי הדרך להיערך בהתאם ולנהוג במשנה זהירות.

"אנו שבים ומדגישים כי על הציבור, להישמע להנחיות ולהימנע ממפגש מיותר עם השוטרים בשטח, על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל", אומרים במשטרה.

במשטרה מציינים, כי ככל שיידרש ובהתאם להערכות מצב, יתכנו שינויים במיקום החסימות.

קורונה אכיפה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד