י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו ברגעי האימה

"יש לו אקדח": המאבטח ירה לעבר המפגינה שמתה מפצעיה

בסרטון שהופץ לאחר פריצת המפגינים אתמול לבניין הקפיטול בארה"ב, נראית אשה לא חמושה שטיפסה על דלת במבנה, ומאבטח שהגן על המקום תועד יורה בפלג גופה העליון, והיא צונחת לקרקע מחוסרת הכרה ובהמשך מתה מפצעיה • צפו

"יש לו אקדח": המאבטח ירה לעבר המפגינה שמתה מפצעיה
רגע הירי בגבעת הקפיטול צילום: צילום מסך

גבעת הקפיטול הפכה אמש (רביעי) לזירת קרב. חיילת לשעבר בחיל האוויר, בת 35, נורתה למוות על ידי שוטרים כשהיא מנסה לטפס דרך חלון שבור לתוך הקונגרס. בעלה ספד לה, "פטריוטית גדולה".

תיעוד חדש חושף את הרגע בו היא נורתה למוות על ידי שוטרים בעת ההסתערות על בניין הקפיטול של המון מתפרע שתמך בדונלד טראמפ בוושינגטון הבירה.

אשלי באביט, בת 35 מסן דייגו, נורתה כשניסתה לטפס דרך כניסה חסומה כשהמשטרה ניצבת מול מאות מתפרעים. היא נפטרה מספר שעות לאחר מכן. בעלה של באביט אמר ל- KUSI שהיא בוגרת חיל האוויר שם שירתה 14 שנים במגוון תפקידים. היא הייתה תומכת טראמפ נלהבת ו"פטריוטית גדולה אצל כל מי שהכיר אותה", כך משפחתה.

בתיעוד חדש נראית באביט וקבוצת תומכי טראמפ מנסים לפרוץ דרך דלתות כפולות שהיו חסומות לאחר שמאות מפגינים מילאו את מסדרונות הקפיטול במחאה.

חברי הקבוצה ניסו לנפץ חלונות ולפרוץ את הדלתות כשנספר שוטרים חמושים עומדים בצד השני, עם אקדחים שלופים. ניתן לראות את באביט מנסה לטפס דרך חלון שבור, אחד המפגינים צועק 'יש לו אקדח' אך האזהרה מגיעה מאוחר מדי, השוטר יורה ירייה אחת ואשלי צונחת על גבה מחוסרת הכרה.

לאחר מותה של באביט, חמותה אמרה לרשת 'פוקס 5' שהיא 'ממש לא בטוחה' מדוע באביט החליטה להשתתף במחאה, אך פוסטים בחשבונות המדיה החברתית שלה העלו שהיא תמכה באופן מובהק בטראמפ.

ביום שלפני מותה, ב-5 בינואר הגיבה באביט לציוץ בנוגע לטיסות שבוטלו לוושינגטון, "שום דבר לא יעצור אותנו, הם יכולים לנסות ולנסות ולנסות אבל הסערה כאן והיא יורדת על וושינגטון בתוך פחות מ 24 שעות".

וושינגטון גבעת הקפיטול ארה"ב דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד