י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עוררה סערה

חברת קונגרס בעצרת למען טראמפ: "היטלר צדק בדבר אחד"

חברת קונגרס רפובליקנית ותומכת של הנשיא היוצא טראמפ, דיברה ביום שלישי האחרון בפני תומכי טראמפ בוושינגטון ואמרה כי היטלר צדק בכך שאמר כי מי שיש לו נוער לצידו - ינצח | דבריה עוררו סערה גדולה 

חברת קונגרס בעצרת למען טראמפ: "היטלר צדק בדבר אחד"
ההמונים בעצרת תמיכה בטראמפ בוושינגטון צילום: צילום מסך

מרי מילר, נציגה רפובליקנית שנבחרה לאחרונה באילינוי, אמרה לקהל מפגינים כי "היטלר צדק בדבר אחד". את הדברים טמרה חברת הקונגרס האמריקנית בעצרת פרו-טראמפ

מילר נאמה ביום שלישי בוושינגטון הבירה לקהל תומכי טראמפ. מרגוט מקגוון סטאבלר, סטודנטית למשפטים באוניברסיטת מישיגן שפרסמה את הסרטון בטוויטר, סיפרה כי את הדברים אמרה מילר בפני תומכי הנשיא, שכללו גם קבוצות קיצוניות. הם התכנסו בבירה להפגנה המונית כדי למחות על תוצאות הבחירות כאשר הקונגרס עמד לאשרן.

בעצרת מילר דיברה על ערכי המשפחה ועל החשיבות של שכנוע הבוחרים לבחור ברפובליקנים, כאשר היא מצטטת את אדולף היטלר ימ"ש. "היטלר צדק בדבר אחד, הוא אמר, למי שיש את הנוער יש את העתיד. צריך למלא את המוח של הילדים שלכם במה שנכון ואצילי, ואז הם יכולים להתגבר על הרע מול הטוב מכיוון שהם יכולים להבחין בין מה רע לבין טוב".

ג'ונתן גרינבלט, מנכ"ל הליגה נגד השמצה, גינה את דבריה של מילר בטוויטר. "היטלר לא צדק בשום דבר ואיזכור שמו בהקשר זה או אחר היא פוגענית מאוד ומזלזלת במיליונים שנספו עקב משטר השנאה ורצח העם של הנאצים", כתב. "התנצלות היא המעט שאת יכולה לעשות עבור בוחריך ומדינתנו".

מילר, נבחרה בנובמבר האחרון לקדנציה הראשונה שלה כמייצגת את מחוז דרום אילינוי.

אדולף היטלר דונלד טראמפ וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד