י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבטחים את הצפון

בעקבות הוונדליזם: חברת האבטחה החרדית מתרחבת לאזור הצפון

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "דווקא בתקופה כה רגישה, חשוב לחזק את הפריפריה בכלל ואת העיר צפת במיוחד. 'קוריץ מערכות' מספקים שירותים המחזקים את הבטחון האישי - יחזקו גם את הבטחון התעסוקתי בעיר צפת"

בעקבות הוונדליזם: חברת האבטחה החרדית מתרחבת לאזור הצפון
קוריץ בצפון צילום: יח"צ

הקורונה לא עצרה את התרחבות חברת 'קוריץ מערכות' ואף להיפך. תופעות חוזרות ונשנות של פריצות לעסקים ואירועי וונדליזם בחודשים האחרונים בצפון, יצרו גל ביקושים למערכות תקשורת ואבטחה באזור צפת והסביבה. לאור הדרישה הגבוהה והתרופפות תחושת הבטחון האישי במספר מוקדים בצפון הארץ, החליטה חברת 'קוריץ מערכות' לפתוח סניף חדש שיעניק שרות לכל אזור הצפון.

ואכן, בסוף השבוע האחרון, חנכה חברת 'קוריץ מערכות' המתמחה בטכנולוגיות ומערכות חכמות ומתקדמות, מערכות תקשורת, מצלמות ומערכות אבטחה את סניף הצפון שיפעל בעיר צפת. מעמד חנוכת הסניף החדש התקיים בנוכחות שוקי אוחנה ראש עיריית צפת וחברי המועצה הרב נחמן גלבך והרב יוסי גלנט.


חונכים סניף בצפון • קרדיט: יח"צ

ראש העיר צפת שוקי אוחנה שכובד בקביעת מזוזה, הודה ל'קוריץ מערכות' על פתיחת סניף הצפון בצפת שיסייע גם בחיזוק התעסוקה בעיר ויקדם שת"פים עם חברות וגופים עירוניים שזקוקים לטכנולוגיות ומערכות חכמות. "דווקא בתקופה כה רגישה, חשוב לחזק את הפריפריה בכלל ואת העיר צפת במיוחד. 'קוריץ מערכות' שמספקים שירותים המחזקים את הבטחון האישי יחזקו גם את הבטחון התעסוקתי בעיר צפת".

מנדי קוריץ מנכ"ל קוריץ מערכות הודה לראש העיר ולסגניו שהשתתפו בחנוכת סניף צפון של החברה ואמר כי "כחברה מובילה בתחום הטכנולוגיות החכמות, קוריץ מערכות מאמינה כי הבטחון האישי בשטחים הפרטיים והשטחים הציבוריים אמור להיות מעל הכל. ההשקעה במערכות אבטחה המתקדמות ביותר דרך פתרונות תקשורת ועד בית חכם אינם מותרות, אלא אמצעים נדרשים בכל בית עסק, שטחים ציבוריים או פרטיים ובמיוחד באזורים מרוחקים שמועדים לפריצות וגניבות".

קוריץ מערכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד