י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בזכות התפילות

נס רפואי: חבר המועצת התעורר בבית החולים

במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'מעייני הישועה' הוסרה ההנשמה מהגאון רבי יצחק הקר ראש ישיבת גרודנא באר יעקב וחבר המועצת של 'דגל התורה' שאושפז לפני שבועיים לאחר דלקת ריאות. המשיכו להתפלל לרפואת: רבי יצחק בן נחמה לרפואה שלמה

נס רפואי: חבר המועצת התעורר בבית החולים
הגאון רבי יצחק הקר צילום: שוקי לרר

שיפור ניכר במצבו של הגאון רבי יצחק הקר ראש ישיבת גרודנא באר יעקב וחבר מועצת גדולי התורה שאושפז בבית החולים במצב קשה מאוד. 

ראש הישיבה אושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק לאחר דלקת ראות ביום רביעי לפני שבועיים ומצבו הלך והידרדר התעורר בחסדי שמים ומתקשר עם סובביו.

במשך השבוע החלו אט אט להסיר את ההרדמה וביום רביעי סימן לרעייתו הרבנית שתחי' כי יביאו לו דף ועט והחל לתקשר עם סובביו. 

בהתייעצות הרופאים יחד עם היועץ הרפואי הרב אלימלך פירר היה צד כי יצטרכו לעשות לראש הישיבה 'קנולה' להתגבר על הנשימה, והבוקר ד"ר סורקין מנהל מחלקת טיפול נמרץ הורידו את ההנשמה בחסדי שמים.

במהלך כל השבועיים האחרונים נערכו תפילות רבים לשלומו ובחסדי שמים הוסרה ההנשמה. התלמידים מציינים כי בזכות התפילות רואים שיפור, ולעת עתה ראש הישיבה יישאר להמשך השגחה וטיפול בבית החולים. 

הגר"י הקר בן ה- 85 מזקני וותיקי ראשי הישיבות בדורנו, חתנו של מרן הגר"ש רוזובסקי זצ"ל ראש ישיבת פוניבז' ומשמש כראש ישיבת גרודנא באר יעקב. רק באחרונה מונה לשמש לצד רעו לישיבה הגר"צ דרבקין כחבר במועצת גדולי התורה של מפלגת 'דגל התורה'.

הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואת רבי יצחק בן נחמה לרפו"ש בתושח"י.

הרב יצחק הקר ישיבת גרודנא באר יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד