ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מחכים למנה השניה

לייבל'ה: העיתונאים שחיזקו את הבחורים ב'ניטל'

והשבוע במהדורה: סגן העורך שהפציע בשבת בטיש של חצר הקודש צאנז וקיבל י"ב חלות, מי יזכה בתפקיד הנחשק כעוזר פרלמנטרי של הבכיר ב'דגל', סמנכ"ל הארגון שהספיק לחתן את בתו רגעים לפני הסגר, וסגן ראש העיר שקיבל עותק של רב המכר שמשגע את הציבור החרדי

לייבל'ה: העיתונאים שחיזקו את הבחורים ב'ניטל'
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

עד שלייבל'ה נערך השבוע לסגר השלישי - מועד ב', הנחשב כמו יום השני של ראש השנה, שאז יש דיני רפיא, התבשר לייבל'ה על המהומות בגבעת הקפיטול בוושינגטון כשלמעיישה לא היו פרומיל למהומות שהיו בהיסטוריה בגבעת ישיבת פוניבז' בבני ברק.

לייבל'ה לא התכונן כראוי למהומות , שכן תמיד הוא ידע שחוזה הבחירות הרב טורנהיים מלוד טען שטראמפ ינצח, מה שלא התרחש בפועל. אבל עוד חזון למועד.

בינתיים לייבל'ה תוך כדי ששהוא מחכה למנה השנייה של החיסון יותר ממה שחיכה למנה השנייה בבר מצווה שלו, ציי לייבל'הן את יום ה'ניטל' בהרצאה בישיבת 'אורייתא' בירושלים. הדברים שנאמרו במקום לא זכו לתיעוד, בעקבות הסודיות שהבטיחו בישיבה בדברים שהונחו על השולחן בצורה רצינית.

מי שכן הפתיעו את בני הישיבה היקרים הלומדים בהיכל המפואר שבבניין ההסתדרות בירושלים, שהפך למקום תורה ויראה, היו צמד הפוליטיים ארי קלמן וישכר זלמנוביץ שישבו בפאנל פוליטי מרתק בנושאים שעל הפרק. לייבל'ה ניסה להשיג הקלטה ומבטיח כי בקרוב היא תפורסם.

מי שנצפה בשבת שעברה בקרית צאנז בנתניה הוא העיתונאי אריה ארליך עורך מגזין 'משפחה' ששהה במקום עקב שמחה 'משפחתית' לרגל ימי השובבי"ם. ארליך הגיע לטיש בחצר הקודש צאנז, שם שמע את דברי התורה הארוכים של האדמו"ר וקיבל י"ב חלות מאחד הגבאים. לייבל'ה תוהה האם ארליך למד דפי גמרא כמו הבחורים שמקבלים את הי"ב חלות, או שהלך ללמוד.  

ללייבל'ה נודע השבוע כי בלשכת אחד מחברי הכנסת הבכירים בסיעת 'דגל התורה' מחפשים בימים אלו עוזר פרלמנטרי. על פי המידע שהגיע ללייבל'ה, העוזר החדש הצפוי להיכנס במקומו של אחד מבכירי הלשכה, ככל הנראה יקבל ג'וב מכובד בעשייה הציבורית.

אפרופו פוליטיקה, את הפוליטי של 'כאן 11' העיתונאי המוכשר מיכאל שמש, שמידי ערב גורם ללחוץ 11 בשלט, ראה לייבלה עורך את הקניות לכבוד שבת קודש, תוך כדי שהוא מקבל עוד סקופ באוזנייה.

מי שחזר השבוע לעיריית ירושלים היה יצחק פינדרוס, יו"ר סיעת יהדות התורה, שבין פגישה לפגישה עם חברי המועצת הדגלאים, הגיע להיפגש עם משה ליאון. במסדרון הוא פגש את הרב קראהן ויחד הם כבשו שוב את כיכר ספרא.

את יואלי דוידוביץ (מקהלת מלכות) בעל השיר 'ווען משיח וועט קומען וועט הער וויזן מיט די פינגער', פגש לייבל'ה בליל שבת בטיול ברחובות ירושלים. יואלי ששהה באזור עקב שמחה משפחתית נקלע לריב מגזרים, בהשראה ובביטחון השיר, ניגש יואלי ומראה באצבעו לצדדים במטרה לסיים את המחלוקת. לייבל'ה יכול לספר שיואלי קיבל מנה אחת אפיים, אך קולו הערב לא נפגע.

בבית החולים הדסה ראה לייבל'ה שניים ממתינים במחלקת היולדות, רפי פרלשטיין דובר עיריית בית שמש שחבק בת, ואיש יחסי הציבור יחיאל אברהם שבא לעשות ביקור לידה.

ועוד בירושלים, לייבל'ה הגיע למרכז הדוידקה בבירה שם ראה את ישכר זלמנוביץ בדירתו מקיים אבות ובנים עם אביו שהגיע מקרית צאנז בנתניה. השניים סעדו ממיטב מעדני השבת.

תחת שולחן אחד התכנסו בהילולא בווילעדניק שבאוקראינה אנשי החסד חונה דייטש, ר' בנימין גוטפרב, המפיק אייזיק גפן ופיני פאלוך לסועדת הילולא מפנקת אצל איד החסד הרב דוד דרלי.

וזה מוטי לוי, איש השיווק הבלתי נלאה שלנו ב'בחדרי חרדים', שנצפה השבוע שומר על ההנחיות במחיצתו של האדמו"ר מספינקא, כחלק מסבב התייעצויות שהוא עורך בבתי גדולי ישראל.

בשבוע שעבר דיווחנו על חתונת בתו של סמנכ"ל 'איחוד הצלה' לייזר היימן. היימן הספיק לחתן את בתו דקות ספורות לפני הסגר ע"פ ההנחיות.

הסופר והעיתונאי יצחק פלדמן, המכונה יצו בלשון סבו ז"ל שנפטר לפני שלושים שנה, הגיש השבוע את ספרו רב המכר 'נתב"ג בן גוריון' לסגן ראש עיריית מודיעין עילית נחום גיטלר. השניים שמרו על הנחיות הקורונה באדיקות.

ואפרופו מודיעין עילית, בשבוע שעבר נרשמה עלייה לרגל בשכונת ברכפלד, לביתו של איש החסד שמואל לוי מראשי הפעילים הבכירים של 'עזר מציון' ואחראי פרויקט מח עצם בעולם הישיבות שחגג יום הולדת 40 בשעה טובה. רעייתו הסופרת ואשת יחסי הציבור, ארגנה לו הפתעה כשהזמינה את החברים בזה אחר זה להגיע בנפרד, תוך שמירה על הגבלות הקורונה. הנוכחים התכבדו במטעמי השבת וגם שיגרו סרטוני ברכה.

ויש עדיין מי שמתחסנים למען הציבור. מנהל קשרי קהילה בבית החולים 'הדסה' ואיש שעושה חסדים רבים למען הציבור משה הלל, נצפה השבוע מתחסן נגד נגיף הקורונה. רק בריאות לכולם.

ולחדשות בתקשורת ובעולם הצלמים, הצלם ישי ירושלמי שלא מפספס אף אירוע או הפגנה בירושלים חתם חוזה במערכת 'בחדרי חרדים', ישי כתב בחשבון הטוויטר שלו "היום אני מתחיל בשעה טובה את עבודתי באתר 'בחדרי חרדים' כל הצילומים שלי מכל ההפגנות ומכל הזירות בירושלים החל מהיום באתר החרדי הגדול בעולם.  אם יש לכם סיפורים טובים אתם מוזמנים לפנות". לייבל'ה מאחל בהצלחה גדולה לישי היקר.

פעם ראשונה שאלו שדואגים שיהיה שמח בארוע שלכם נמצאים בחופשה באמצע החורף (עונת החתונות) ולצערנו כידוע כרגע אין. לייבל'ה ראה את שלום וגשל, ישראל לובין, רולי דיקמן, ואריק דביר נצפו בסקי בקרפטים, הם כמובן טסו לאחר שחלו בעבר ולכן הורשו לטוס ולחזור בלי בידוד.

כמידי שנה לייבל'ה זכה להשתתף בהילולת מרן ה'אביר יעקב' בחצרו של האדמו"ר רבי שלמה בוסו, שם פגש את הגר"ח ברונר מתברך בברכה אישית מבנו הגדול של האדמו"ר הרה"צ רבי ישראל בוסו, בנש"ק בפני עצמו. ללייבל'ה נודע כי הרב ברונר מקורב מאוד לרב בוסו ג'וניור.

יו"ר ארגון "סעד ומרפא" איש החסד הנודע הרב מוטי פריד חתם את השבוע, רגע לפני הסגר, עם רבע מיליון שקלים חדשים לטובת פעילות הארגון בראשותו.  לייבל'ה שגדל על מצוות החסד של חסידי בעלזא, לא הופתע מההגעה של פריד ליעד ושמח לראות אותו מקבל את הצ'ק של צ'רידי ממנהל הקמפיין אהרל'ה לוינגר, חסיד בעלזא בעצמו.

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד נצפה מדרים לדרומה של הארץ והגיע לביקור בכפר השיקומי 'עדי נגב נחלת ערן'. בביקור נכחו יו"ר עמותת 'עדי נגב נחלת ערן' האלוף במיל' דורון אלמוג והמנכ"ל אבי וורצמן.

ולפינת המזל טובים השבועית:

ברכת מזל טוב לפנחס הומינר חבר מועצת עיריית רחובות, לרגל שמחת אירוסי הבת, עם בן הרב דוד משה הרשקוביץ מג"ש בישיבת קרעטשניף ועורך מדור 'במשעול הכרמים' ב'המבשר' תורני.

ברכת מזל טוב לסופר עיתון 'המבשר' אשר קליין לרגל שמחת נישואי בתו שנערכה השבוע בשעה טובה ומוצלחת שנערכה ברמת ויז'ניץ בחיפה. קשיי הדרך מנעו מלייבל'ה להגיע. 

ברכת מזל טוב למוטי קליין, מנכ"ל 'קליין הפקות' ומנהל קמפיינים לגיוס כספים, לרגל הולדת בנו בשעה טובה ומוצלחת, בתזמון מושלם עם סיום קמפיין הגרלת הדופלקס של 'עלי שיח' שהצליח מעל המשוער.

ברכת מזל טוב לאברך החשוב המסור בכל ליבו ונפשו לכ"ק האדמו''ר מויז'ניץ ירושלים הרב בנימין אהרן פיליפ לרגל שמחת הולדת בנו בכורו במזל טוב.

ברכת מזל טוב לר' נתן מנדלוביץ מעסקני חסידות סערט ויז'ניץ בבני ברק, לרגל שמחת בר המצווה לבנו שנערכה במוצאי שבת בבני ברק. מפני מגבלות הקורונה לייבל'ה לא הצליח להגיע ושולח מזל טוב מכאן.

ברכת מזל טוב ליועץ הרפואי הגדול שימען ברוין יו"ר 'יד אברהם' לרגל שמחת הולדת הנכד בן לבנו חזקי מנכ"ל הארגון. השלום זכר נערך בליל שבת באופן מצומצם עקב הלידה שנערכה בסמיכות לשבת קודש.

ברכת מזל טוב ליועץ שרת התפוצות, יהודה גליקמן, לרגל שמחת בר המצווה לבנו. קודם השמחה נכנס גליקמן לבתי גדולי ישראל להתברך לרגל השמחה.

ברכת מזל טוב לאפרים רוטנברג נאמן ביתו של ראש ישיבת גרודנא באר יעקב הגר"צ דרבקין חבר מועצת גדולי התורה לרגל שמחת אירוסיו בשעה טובה ומוצלחת. 

ברכת מזל טוב למנהל ארגון 'תבונה' - יהודה הרשלר לרגל שמחת הולדת בתו במזל טוב. תזכו לגדלה לתורה, חופה ומעשים טובים.

ולסיום, מזל טוב לר' ישראל רייזנר בכיר ארגון יד לאחים ועסקני העיר מודיעין עילית לרגל שמחת הולדת בנו בשעה טובה ומוצלחת.

לייבל'ה רכילות חרדית מיכאל שמש ארי קלמן אריה ארליך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד