י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ישפיע גם על הזירה המוניציפלית?

ציר שלומי אמונים-בעלזא: האם יסכימו לשנות רוטציה בספרא

האם יוסי דייטש ימשיך לקדנציה מלאה בעיריית ירושלים? ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשיחות בין שלומי אמונים לבעלזא שמציגים חזית אחידה בשבועות האחרונים באשר לרשימת אגודת ישראל לכנסת ה-24, עלתה אפשרות שדווקא נציג בעלזא יפרוש מהעירייה לטובת הלפרין | אולם יש הדוחים ומכחישים זאת בתוקף

ציר שלומי אמונים-בעלזא: האם יסכימו לשנות רוטציה בספרא
יוסי דייטש/מיכל הלברשטאם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/באדיבות המצלם

ציר שלומי אמונים שהולך ומתהדק, צפוי להשפיע ככל הנראה גם על הזירה המוניציפלית, לאחר שבשבועות האחרונים נחתם הסכם בין הצדדים על שיתוף הפעולה, כשבחסידות בעלזא אף הוקמה ועדת פוליטית חדשה, בראשה עומד בנו יחידו של האדמו"ר מבעלזא, הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח.

לטענת בכירים בחסידות שנחשפו לדיונים בין סיעת שלומי אמונים לחסידות בעלזא ושוחחו עם 'בחדרי חרדים', במסגרת הדיונים נידונה אפשרות לשינוי בהסכם הרוטציה בעיריית ירושלים בין נציג שלומי אמונים לנציג חסידות בעלזא.

מדובר בהסכם רוטציה בתוך שלומי אמונים, לפיו יוסי דייטש אמור להתפטר לקראת חג הפסח, לטובת נציג שלומי אמונים מטעם חב"ד, יעקב הלפרין, שמשמש בינתיים כיועצו של ראש העיר משה ליאון.

לטענת בכירים שנחשפו לפרטי הדיונים, במסגרת השיחות דנו באפשרות כי במקום דייטש, נציג חסידות בעלזא מיכל הלברשטאם יתפטר מחברותו במועצה לטובת יעקב הלפרין, שאמור להיכנס כאמור לקראת לחג הפסח.

בשיחות שקיימנו היום עם הנציגים הרשמיים בשלומי אמונים ובבעלזא, הם הכחישו את הפרסום וטענו כי הנושא כלל לא עולה על הפרק. לעומת אחרים שהודו בפני 'בחדרי חרדים' כי הנושא עלה אך לא בשיחות רשמיות ולא הבשיל לכדי הסכמות.

לטענת גורם בחסידות בעלזא: "אנחנו לא אמורים לטפל בבעיות הפנימיות של סיעת שלומי אמונים, שיסתדרו בתוכם לבעיות הפנימיות שלהם".

שלומי אמונים בעלזא מיכל הלברשטאם יעקב הלפרין עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד