י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על רקע המחסור

כמות גדולה במיוחד של חיסונים תגיע בשבוע הבא לישראל

על רקע המחסור, כמות משמעותית וגדולה של חיסונים תגיע לארץ בשבוע הבא • ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ימסרו הערב עדכון מיוחד ומשמעותי בנושא החיסונים

כמות גדולה במיוחד של חיסונים תגיע בשבוע הבא לישראל
חיסון נגד קורונה צילום: מאיר וקנין/פלאש 90

על רקע המחסור במלאי זמין של חיסונים לקורונה, חברות השילוח התבקשו היום (חמישי) להיערך לקבלת משלוח נוסף של חיסונים של החברה האמריקנית - משלוח שצפוי להגיע לארץ בתחילת השבוע הבא - כך דווח בחדשות 12. על פי הדיווח מדובר בכמות "משמעותית וגדולה" במיוחד של חיסונים.

בתוך כך, לשכת ראש הממשלה הודיעה הערב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ימסרו הערב בשעה 20:30 עדכון מיוחד ומשמעותי בנושא החיסונים. ככל הנאה בהודעה הם ימסרו פרטים אודות המשלוח הצפוי להגיע.

מוקדם יותר היום משלוח החיסונים של חברת 'מודרנה' נחת בנמל התעופה בן גוריון. המשלוח כולל כ-120 אלף מנות חיסון מתוך כ-6 מיליון חיסונים שצפויים להגיע ארצה ממרכזי ההפצה של חברת מודרנה. 

אמש עדכן ראש הממשלה בנימין נתניהו כי היום צפוי לנחות משלוח ראשון של חיסונים נגד קורונה של חברת מודרנה. נתניהו הוסיף וציין כי המשלוח מיועד לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה וציין כי בהמשך יגיעו עוד מיליוני חיסונים.

לדבריו, "לפני ימים אחדים שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל ומחר מתוכנן להגיע לישראל המשלוח הראשון של חיסוני מודרנה. אנחנו ניתן את החיסונים הללו לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה".

נתניהו הוסיף כי "זה המשלוח הראשון של מודרנה, יגיעו עוד. אני עובד כדי להביא מיליוני חיסונים נוספים לאזרחי ישראל כדי שנצא אחת ולתמיד ממגפת הקורונה".

כזכור, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 91,300 בני אדם התחסנו אתמול בישראל. בכך, מספר המתחסנים הכללי בארץ הגיע לכ-1,593,000. ברקע המחסור הצפוי בחיסונים במהלך החודש הקרוב, אתמול חשף המנהל הרפואי של חברת מודרנה כי "המשלוח הראשון מהחברה יהיה בימים הקרובים". 

 

חיסון לקורונה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד