י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יהודים במהומות

צפו: החסיד ו'אהרן' מתראיינים בתוך הכאוס בקפיטול

הצד היהודי במתקפה על גבעת הקפיטול: אהרון מפלאטבוש והחסיד ממונסי השתתפו במהומות ותקפו: "הבחירות נגנבו ורימו אותנו, אני לא חושב ש-75 מיליון איש הצביעו לטראמפ, אני חושב שזה היה 85 מיליון"

צפו: החסיד ו'אהרן' מתראיינים בתוך הכאוס בקפיטול
חסיד ממונסי מתראיין לתקשורת בגבעת הקפיטול צילום: באדיבות המצלם

בין מאות מתומכיו של הנשיא היוצא, דונלד טראמפ לבניין הקפיטול בוושינגטון אמש (רביעי), היה יהודי אורתודוקסי המכנה את עצמו 'אהרון מפלטבוש', שנטמע בין המון האנרכיסטים, חלקם ניאו נאצים מובהקים.

"אהרן מפלטבוש" בראיון במהלך ההשתלטות האלימה על בניין הקפיטול.

אהרון התראיין לכלי התקשורת וטען: "הבחירות נגנבו ורימו אותנו, אני לא חושב ש-75 מיליון איש הצביעו לטראמפ, אני חושב שזה היה 85 מיליון".

אהרון כמו שאר תומכי טראמפ, טען כי ניו יורק "נגנבה". הוא פנה לחברי הסנאט ואמר למצלמה שהוא קורא להם "לא לפחד". עוד הוסיף כי "עליהם לקבל את האומץ למלא את תפקידם, לבדוק את ההונאה ואולי לעכב את הכרזת תוצאות הבחירות, אני לא יודע מה לעשות, יש לנו חוקה, אנחנו לא כותבים את החוק מחדש בגלל הקורונה".

הוא לבש בגדים מוזרים ואפוד מגן מפני ירי, עליו הכיתוב "משטרה", הוא הסתובב עם מגן הפלסטיק איתו משתמשים השוטרים, אותו מצא בבניין בית הנבחרים.

החסיד ממונסי בראיון במהלך ההשתלטות האלימה על בניין הקפיטול.

במקביל, חסיד תושב מונסי, התראיין גם לתקשורת כשהוא נושא את דגלי הקמפיין של הנשיא טראמפ ואמר כי הוא קורא לכל חבריו הדמוקרטים להתעורר: "הקומוניזם פה, והוא יפגע בכולנו, אתם תתעוררו וזה יהיה מאוחר מדי, הקרבנו את עצמינו להגיע לכאן, אנחנו רוצים שכל הסנאטורים יתפטרו ויעזבו אותנו, הם צריכים לעבוד בשבילנו, אבל הם לא עושים זאת".

וושינגטון הבית הלבן מהומות גבעת הקפיטול דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד