י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נדחף פנימה"

מתברר: החרדי שפרץ לקפיטול הוא בנו של שופט

לאחר שפרסמנו אמש תיעוד של צעיר חרדי לבוש בבגדים מוזרים בין מסדרונות גבעת הקפיטול בהתפרצות שהתרחשה ביום רביעי, מתברר כי האיש הינו בנו של שופט בית המשפט העליון בברוקלין שמונה בשנה שעברה. אחיו טוען: "אחי לא עשה שום דבר בלתי חוקי" | אז איך מצא את עצמו בפנים?: "נדחף פנימה"

מתברר: החרדי שפרץ לקפיטול הוא בנו של שופט
אהרון מוסטופסקי צילום: צילומסך

צעיר חרדי משכונת פלטבוש שבברוקלין, ניו יורק שפרץ לבניין הקפיטול, כשהוא לבוש בתלבושת פרווה מוזרה, הוא בנו של שופט חרדי המכהן בבית המשפט העליון בברוקלין.

הצעיר הוא אהרון מוסטופסקי, שאמר ל'ניו יורק פוסט' ביום רביעי האחרון, כי הוא בא להפגין נגד "בחירות גנובות", הוא אחז במגן משטרתי, כאשר אספסוף הפורעים הסתער בניין בית הנבחרים האמריקני.

אביו שלמה מוסטופסקי, הינו אישיות בולטת בקהילה היהודית האורתודוכסית, שנבחר לבית המשפט העליון בינואר האחרון, כך על פי אתר Gothamist.

בתיעוד מתוך גבעת הקפיטול, נראה אהרון אומר: "רימו אותנו, אני לא חושב ש-75 מיליון איש הצביעו לטראמפ, אני חושב שזה היה קרוב ל-85 מיליון אני חושב שמדינות מסוימות שהיו אדומות במשך זמן רב הפכו לכחולים לאחר שנגנבו".

מוסטופסקי כמו שאר תומכי טראמפ, טען כי ניו יורק "נגנבה". הוא פנה לחברי הסנאט אל מול המצלמה וקרא להם "לא לפחד" וכי "עליהם לקבל את האומץ למלא את תפקידם, לבדוק את ההונאה ואולי לעכב את הכרזת תוצאות הבחירות, אני לא יודע מה לעשות, יש לנו חוקה, אנחנו לא כותבים את החוק מחדש בגלל הקורונה".

הוא לבש בגדים מוזרים ואפוד מגן מפני ירי, עליו הכיתוב "POLICE" (משטרה), כן הוא הסתובב בשטח עם מגן מפלסטיק איתו משתמשים השוטרים בעת הפגנות אלימות. לדבריו, הוא איתר את החפץ נטוש בבניין בית הנבחרים.

ה'ניו יורק פוסט' ניסה לקבל תגובה מאביו השופט, אך לא הצליח. אולם אחיו, נחמן מוסטופסקי, אמר ל-Gothamist. "אחי לא עשה שום דבר בלתי חוקי, הוא בהחלט לא היה חלק מהמהומה". נחמן שטוען כי יש לו קשרים עם בכירים בממשל טראמפ השתתף גם הוא בעצרת ביום רביעי, אך אמר שהוא עזב לפני שהמפגינים האנרכיסטים פרצו לקפיטול.

כשנשאל כיצד הגיע אהרון לבניין הקפיטול, אמר נחמן כי אחיו "נדחף פנימה".

דונלד טראמפ אהרון מוסטופסקי שלמה מוסטופסקי גבעת הקפיטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד