י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההיסטוריה חוזרת

האנטישמיות בגרמניה מרימה ראש: שני אירועי תקיפה אחד עם סכין

מפלס השנאה באירופה כנגד יהודים עלה זה מכבר | רק בגרמניה לבדה התרחשו השבוע שני אירועי תקיפה אנטישמיים, באחד מהם- בברלין הבירה, הותקף אדם שנחשד כיהודי על ידי סכין

האנטישמיות בגרמניה מרימה ראש: שני אירועי תקיפה אחד עם סכין
אילוסטרציה צילום: pixabay

אדם הותקף בברלין על ידי תוקף שצעק לעברו עלבונות אנטישמיים. הגבר בן ה-28 שנעצר הואשם בעבירות של עלבונות אנטישמיים, גרימת נזק גופני מסוכן ותקיפות שוטרים לאחר מריבה עם גבר אחר ביום שני בלילה בברלין.

הקורבן ככל הנראה לא יהודי, אלא הותקף כיהודי. "לא ידוע לנו אם הקורבן היה יהודי" אמר זיגמונט קניגסברג, הממונה על האנטישמיות של הקהילה היהודית בעיר, לאתר JTA. 

על פי הודעת המשטרה, המשטרה הוזעקה שלוש פעמים ב-4 לינואר עקב קטטה, הקורבן, בן 33, הותקף מחוץ לביתו על ידי אדם אחר שלטענת המשטרה ניסה לבקר אישה שגרה באותו בניין. לפי הדיווחים, התוקף השמיע עלבונות אנטישמיים נגד התושב ועזב את המקום.

כשחזר התוקף לאחר עזיבת השוטרים את המקום, המשטרה ערכה בדיקת אלכוהול, בדקה את זהותו והורתה לו לעזוב. לאחר זמן מה חזר האיש ותקף את הקורבן והכה אותו על ידו בידית של סכין ארוכה. לאחר מכן הקורבן ירה גז פלפל לעבר התוקף, שהפיל את הסכין ונמלט.

השוטרים שהוזעקו למקום עצרו שוב את האיש, אותו נאלצו להכניע בכוח כשהוא מכה אותם באגרופים ובועט בהם. במעצר המשטרה הוא עבר בדיקת אלכוהול, ושוחרר.

האירוע התרחש ימים אחדים לאחר שרב בעיר אופנבאך הותקף בעלבונות אנטישמיים כשהוא חזר הביתה עם ילדיו. עדי ראייה הזעיקו את המשטרה שעצרה את החשוד, גבר בן 46 שלפי הדיווחים הוא חסר בית והיה תחת השפעת אלכוהול. כעת הוא עומד בפני אשמה על הסתה, שנאה, והצגת סמלים של ארגונים בלתי חוקיים.

תקיפה אנטישמית אנטישמיות בגרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד