י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מצפצפים על הסגר

גל הפרות אצל החילונים: 100 קנסות במסיבה

בעוד הציבור החרדי רובו ככולו נערך לקיום מנייני השבת והימים הקרובים בצל הסגר במרפסות ובחניות, בציבור החילוני מפרים את הנחיות משרד הבריאות במוקדים רבים. כך לפי הודעת המשטרה

גל הפרות אצל החילונים: 100 קנסות במסיבה
אילוסטרציה צילום: pexels

צביעות, קווים לדמותה: הממשלה ורשויות הבריאות בישראל החליטו על הטלת סגר למשך ימים ארוכים, בצל מבצע החיסונים הנרחב, וזאת על מנת למגר את נגיף הקורונה שרבים חללים הפילה.

ובעוד שבציבור החרדי האמון על מצוות 'ונשמרתם לנפשותיכם מאד' ובעידוד גדולי התורה נסגרו תלמודי התורה, ובכל רחבי הארץ נערכים לקיום מנייני תפילות בשטחים הפתוחים ובמניינים מצומצמים. בקרב הציבור החילוני יש כאלו שאינם מתייחסים כלל להנחיות הממשלה.

לאחר כניסת הסגר הלילה לתוקפו דיווחה המשטרה על מסיבה מחתרתית בעיר תל אביב, חמור מכך שמדובר בהפרת הסגר, מהתיעוד במקום נראה כי לא נשמרו שם ההנחיות כלל, ציבור החוגגים תועד ללא מסכות וללא שמירת מרחק.

בנוסף ב-ynet דווח על ‏כ-100 מפגינים שהתאספו ברחוב בלפור בירושלים, במחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כחלק מ'קבלת השבת' של תנועת "אין מצב". המפגינים מניפים שלטים עם הכיתוב: "שוחד, מרמה, הפרת אמונים", "ביבי בורח ממשפט" ו-"סגר פוליטי".

בנוסף הודיעה דוברות המשטרה כי היא חשפה הבוקר (שישי) חדר כושר שנפתח בניגוד להנחיות משרד הבריאות וקנסה את בעל המקום בקנס בסך 5,000 ש"ח ואת המתאמנים במקום בדו"חות ע"ס 500 ש"ח לכל אחד.

עוד דיווחה המשטרה כי בעקבות תלונה שהתקבלה הלילה במוקד המשטרה על הקמת רעש, הגיעו שוטרים לוילה במערב ראשון לציון. במקום התנהלה מסיבה בהשתתפות של כ-120 צעירים שסירבו תחילה לפתוח את הדלת לשוטרים והחלו להשליך בקבוקי זכוכית. לאחר זמן קצר, הצליחו השוטרים להיכנס לבית ופיזרו את המשתתפים שחלקם היו שיכורים. במקום נרשמו כ-100 דוחות על סך 500 ש"ח למשתתפי המסיבה ו-5,000 ש"ח לבעל הבית.

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, רק במחויבות אישית והקפדה על קיום ההנחיות, נצליח במאמץ הלאומי במניעת התפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל", מסרו במשטרה.

חילונים סגר קורונה קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד