י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
והשבוע ב'שלוש קריאות'

כשאייכלר האשים את נתניהו בקורונה שלו

הטור השבועי ב'שלוש קריאות' עם הסיפורים שהתרחשו מאחורי הקלעים בפוליטיקה החרדית - עליהם לא תקראו בשום מקום אחר • והשבוע: מה אמר אייכלר לראש הממשלה בהומור על החיסונים? • הסיפור האמיתי: כך אייכלר דיווח על הבידודים • וגם, מי ימונה למנכ"ל הרבנות הראשית הזמני?

כשאייכלר האשים את נתניהו בקורונה שלו
ראש הממשלה נתניהו משוחח בטלפון צילום: איתי בית און, לע"מ

'שלוש קריאות' שבר השבוע את הראש, כל יום הגיעה לטלפון הנייד שלו עוד הודעה על מפלגה חדשה, ומועמד או מועמדת חדשה שמצטרפת למפלגה שבקושי תעבור את אחוז החסימה, עד שלידנו הגיעו תקנות הממשלה שמחריגות מהסגר את המועמדים למפלגות והבנו לאן בדיוק הם חותרים.

קריאה ראשונה: תמליל השיחה של ראש הממשלה עם ח"כ אייכלר

חבר הכנסת ישראל אייכלר עדיין שוהה בביתו ובחסדי שמים מחלים מנגיף הקורונה. למרות שהוא מתקשה לתפעל את אפליקציית הזום, הוא מצליח לעבוד דרך מכשיר הסלולארי שלו ומשם ממשיך לנהל את אנשי לשכתו שאט אט יוצאים אף הם מבידוד.

השבוע צלצל הטלפון בבית משפחת אייכלר. על הקו בפעם השנייה, המזכירה שמבקשת לחבר את ראש הממשלה לשיחה. לנתניהו היה מסר שהוא ביקש להעביר לאדמו"ר מבעלזא באמצעות נציגו בכנסת ח"כ ישראל אייכלר, אך כמו שני יהודים מפולפלים הם התעניינו זה במצבו של זה.

ראש הממשלה שכבר משוחח עם אייכלר בפעם השנייה מאז נדבק, ביקש להתעניין מתי התחסן וכמה זמן לאחר מכן נדבק, אייכלר השיב את הפרטים ואז אמר לראש הממשלה: "חבל שלא הבאת את החיסון שבוע קודם, אם הייתי מתחסן שבוע קודם אולי לא הייתי נדבק".

נתניהו קיבל את הביקורת שנאמרה בהומור, והשיב: "נו, הנה עוד משהו שביבי אשם, יש לנו עוד תיק". אם תשמעו על תיק חדש שנפתח, תזכרו איפה זה נחשף.

קריאה שנייה: הסיפור האמיתי כך אייכלר דיווח על הבידודים 

בעיתון "לאנשים חושבים" מעסיקים כנראה כמה כתבים שפחות משרתים את האנג'דה של העיתון שלהם, ופרסמו השבוע ידיעה על סאגת הבידודים סביב חבר הכנסת ישראל אייכלר שאומת לנגיף. אנחנו כאן כדי לספר לכם את הסיפור האמיתי ולא חצאי אמיתות כפי שנוהגים בעלי אינטרסים.

לאחר שנבדק הח"כ הבעלזאי מיהרו החוקרים האפדימולוגים של משרד הבריאות לחייג אליו כדי לברר עם מי נפגש ועל מי להכנס לבידוד, אייכלר שפחות מונח בפרטים העביר את המספר של יועצו ואת המספר של סגן השר מאיר פרוש שאירח יומיים קודם לכן ישיבה פוליטית, בה השתתף אייכלר.

חבר הכנסת העביר את השמות של שניהם וצירף את מספר הטלפון, החוקרים התקשרו לסגן השר פרוש והם קיבלו תמונה מלאה ממי שאירח את הפגישה, ועדכן את המשרד מי ישב לצד מי, וכן יועצו של אייכלר העביר את השמות כולם שהופיעו ביומן של הלשכה.

העובדה הזאת לא הפריעה ל"אנשים שחושבים" (הארץ) לגרום לאנשים לחשוב שאייכלר ניסה למנוע מחבריו להיכנס לבידוד ודווח כי אייכלר הסתיר ממשרד הבריאות פגישה פוליטית מרובת משתתפים, בפועל נראה שהעובדות שונות לחלוטין.

קריאה שלישית: מי ימונה למנכ"ל הרבנות הראשית הזמני? 

במשרד לשירותי דת נפרדו השבוע מהמנכ"ל עודד פלוס, שמונה ליו"ר ועדת התכנון הארצית במחוז דרום, פלוס עזב את תפקידו במשרד לשירותי דת כשבחודשים האחרונים הוא שימש גם כמ"מ מנכ"ל הרבנות הראשית ובמשרדים אלה מחשפים לו כעת מחליף.

בעיקרון כבר נמצא הזוכה במכרז על תפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית, איש מוכר בתפקידו המקצועי, אולם בשל בירוקרטיה מול נציבות המדינה, המינוי עדיין לא נכנס לתוקף ולכן נאלצו להכניס במקומו ממלא מקום זמני.

כעת עם פרישתו של עו"ד פלוס, מחפשים מחליף עד לסיום תקופת הבחירות, בין השמות שעלו השבוע היו: הראל גולדברג שמשמש כיועמ"ש ברבנות הראשית, גם שמו של יועמ"ש בתי הדין עו"ד שמעון יעקובי, אך השם החם לאורך סוף השבוע, היה אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה.

שלוש קריאות ישראל אייכלר בנימין נתניהו עודד פלוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד