ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כוח הרס עצום

איראן חשפה בסיס טילים חדש במפרץ הפרסי • צפו

כוחות צבא איראניים פרסמו כי הם בנו מתקן טילים ימי על חוף המפרץ הפרסי והתפארו ביכולות ההגנה המורחבות שלהם. חמינאי: "אויביה של המדינה לקחת בחשבון את יכולתה של איראן להגן על עצמה צבאית"

איראן חשפה בסיס טילים חדש במפרץ הפרסי • צפו
בסיס טילים חדש במפרץ הפרסי צילום: משמרות המהפכה האיראנית

משמרות המהפכה האיראניים (IRGC) פרסמו ביום שישי תמונות של בסיס טילים תת קרקעי חדש על חוף המפרץ הפרסי, על רקע המתיחות הגוברת בין הרפובליקה האסלאמית לארה"ב. "הבסיס הוא אחד מכמה בסיסים המאכלסים את הטילים האסטרטגיים של חיל המשמר", צוטט בכלי התקשורת הממלכתיים באיראן מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי בנוגע לבסיס הממוקם אי שם במחוז הורמוזגן.

המפקד גם התגאה בכך שמתקן הטילים הימי החדש המחזיק טילים ארוכי טווח עם דיוק נקודתי מודלן ועם "כוח הרס עצום," סלאמי טען כי הבסיס יחזק את יכולות ההגנה של איראן, במיוחד כנגד "ציוד הלחימה האלקטרוני של האויב". 

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, נשא דברים ביום שישי בשידור חי בטלוויזיה והילל את יכולות ההגנה במדינה. הוא טען כי עם היכולת להפיל מזל"טים ולהכות בבסיס חיל האוויר האמריקני בעין אל-אסד בעירק - בתגובה למותו של סולימאני - ייאלצו אויביה של המדינה לקחת בחשבון את יכולתה של איראן להגן על עצמה צבאית.

משמרות המהפכה איראן פיתוח טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד