י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
7 נוספים נלחמים על חייהם

אסון: עשרה תינוקות נשרפו בבית החולים

בשריפה שפרצה במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית חולים בהודו נספו עשרה תינוקות ושבעה נפצעו • ראש הממשלה נרנדרה מודי מסר שמדובר ב"טרגדיה קורעת לב, בה איבדנו חיים צעירים ויקרים"

אסון: עשרה תינוקות נשרפו בבית החולים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אסון כבד בהודו: עשרה תינוקות, בני חודש עד שלושה חודשים, נספו ושבעה נוספים נפצעו קשה בשריפה שפרצה בליל שבת במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים במערב המדינה.

כלי התקשורת המקומיים מדווחים כי השריפה פרצה ביחידת טיפול נמרץ לתינוקות בבית חולים בבהנדרה, עיר הנמצאת כ-62 ק"מ צפון-מזרחית לנאגפור, מהערים הגדולות ביותר במדינת המחוז מהאראשטרה.

דובר משטרת מחוז מהאראשטרה אמר שלפי חקירה ראשונית השריפה פרצה בסביבות השעה 02:00 בלילה (שעון מקומי) במחלקת טיפול נמרץ ילדים וככל הנראה נגרמה בשל קצר חשמלי ביחידת החשמל של המחלקה. הוא הוסיף כי מהמחלקה שעלתה באש חולצו בחיים רק שבעה מבין 17 התינוקות החולים שאושפזו בה וכי לא נמסר על אנשי צוות שנפגעו.

בתקשורת במדינה דווח כי אחת האחיות הריחה ריח של שריפה ולדבריה "תוך שניות האש התפשטה. לא הספקתי להסיט מבט והכל עלה באש". כאמור, בפעולות החילוץ שהחלו באופן מיידי הצליחו הצוותים לחלץ בחיים רק שבעה תינוקות.

ראש הממשלה נרנדרה מודי מסר שמדובר ב"טרגדיה קורעת לב, בה איבדנו חיים צעירים ויקרים". בציוץ בטוויטר הוסיף נרנדרה כי "מחשבותיי נתונות כעת למשפחות השכולות. אני מקווה שהפצועים יחלימו בהקדם האפשרי".

הודו נרנדרה מודי שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד