י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חסימות גם באיראן

טוויטר הסירה ציוץ 'מטעה' מהאייתוללה עלי חמינאי

לאחר שאסר על הבאת חיסונים מבריטניה וארה"ב, וזאת למרות מספר ההרוגים הגבוה מנגיף הקורונה באיראן, הסירה טוויטר ציוץ של המנהיג העליון של איראן לאחר שהטיל ספק ביעילותם של החיסונים נגד נגיף הקורונה מתוצרת ארה"ב ובריטניה לאחר שכתב כי הם "אינם מהימנים לחלוטין"

טוויטר הסירה ציוץ 'מטעה' מהאייתוללה עלי חמינאי
עלי חמינאי צילום: רשתות חברתיות ערביות

טוויטר הסירה ציוץ של המנהיג העליון של איראן לאחר שהטיל ספק ביעילותם של החיסונים נגד נגיף הקורונה מתוצרת ארה"ב ובריטניה לאחר שכתב כי הם "אינם מהימנים לחלוטין"

"זה לא סביר שהם לא ירצו לזהם מדינות אחרות, לנוכח הניסיון שלנו אספקת הדם נגועה ב-HIV בצרפת, גם החיסונים הצרפתיים אינם מהימנים" כך כתב האייתוללה עלי חמינאי בטוויטר.

מטוויטר נמסר ל'ניו יורק פוסט' כי "הציוץ מפר את הכללים החזקים של החברה כנגד מידע שגוי בכל הנוגע לנגיף, בעל החשבון יידרש למחוק את הציוץ המפר את החוקים לפני שיקבל גישה לחשבונו", אמר הדובר.

ההחלטה מגיעה לאחר שבוע של פעולות אכיפה אגרסיביות שננקטה על ידי טוויטר, כולל השעיית חשבונו של הנשיא טראמפ, והשעיית חשבונות נוספים הקשורים למעגל הקרוב של טראמפ.

בנוסף לכך, החברה אישרה כי היא מבצעת ביקורת אצל משתמשיה, מה שהביא לכך שחשבונות של שמרנים בולטים איבדו עשרות אלפי עוקבים.

כזכור מנהיג איראן אסר על הבאת חיסונים מבריטניה וארה"ב, וזאת למרות מספר ההרוגים הגבוה מנגיף הקורונה באיראן, לפני מספר ימים המנהיג העליון של איראן, האייתוללה חמינאי, קרא לאסור את חיסוני, פייזר, מודרנה, ואוקספורד-אסטרה-זנקה.

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אמר ביום שישי בשידור חי בטלוויזיה האיראנית כי הוא הורה לממשלה לדחות חיסונים מתוצרת בריטניה ואמריקה. "יבוא של חיסונים אמריקניים ובריטים למדינה, אסורים בהחלט. אמרתי זאת לפקידים ואני אומר זאת בפומבי עכשיו", אמר חמינאי.

איראן חיסון לקורונה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד