ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסתיים בנס

נער חרדי נפל מבניין והובהל לבית החולים

כוחות הצלה שהוזעקו הערב לעיר רחובות, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים נער חרדי כבן 17 שמעד מחלון בקומה הרביעית ונפל על גג רעפים במבנה חד קומתי | מצבו של הנער מוגדר בינוני ונסיבות המקרה נבדקות

נער חרדי נפל מבניין והובהל לבית החולים
אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

נער חרדי כבן 17 נפל הערב (מוצ"ש) מהקומה הרביעית בבניין מגורים ברחוב חב"ד ברחובות, ונפצע באורח בינוני. מפרטים ראשוניים עולה כי הנער ישב על חלון בקומה הרביעית, אז הוא מעד ונפל על גג מבנה חד קומתי. לוחמי האש חילצו אותו מהגג והעבירו אותו לידי גורמי הרפואה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לנער טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות קשות במצב בינוני.

משה מזרחי, חובש 'איחוד הצלה' מסר: "לדברי עוברי אורח הנער מעד מחלון, נפל על גג רעפים ונחבל בגפיו. בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע". ממד"א נמסר כי בשעה 21:01 התקבל דיווח על צעיר שנפל מגובה של 3 קומות בבניין ברחוב חב"ד ברחובות.

"חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן צעיר כבן 17 במצב בינוני עם חבלה בגב", נמסר. מיכה שולם, חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי האירוע".

נפילה מגובה רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד