ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המדען לשעבר שב ומזהיר מהחיסונים: רוצים לדלל את האוכלוסייה העולמית

בשיחה שמסר בימים האחרונים בפני נאמניו, טען הדוקטור והמדען לשעבר כי נתוני המתים והנפגעים מהחיסונים – מסולפים. הוא חזר על טענותיו כי מדובר במזימה עולמית להכחיד אוכלוסיות גדולות מהעולם וקרא להימנע מלהתחסן מקורונה

המדען לשעבר שב ומזהיר מהחיסונים: רוצים לדלל את האוכלוסייה העולמית
הרב יואב אלון צילום: בחדרי חרדים

המדען לשעבר הגאון הרב יואב אלון יוצא שוב למתקפה נגד נטילת החיסונים. בשיחה שמסר בשבוע שעבר בעיר רחובות בפני נאמניו, הוא חזר ודיבר על המזימה העולמית של הסדר העולמי החדש, וטען כי החיסונים זו המטרה הסופית שלהם עם הקורונה.

הרב אלון שימש בעברו האקדמי קודם חזר בתשובה, כמדען התעשייה הביטחונית, ומחזיק בתואר דוקטור ממכון וויצמן, ובתואר שני מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

דבריו המלאים:

חושך ואפלה בעולם, רואים בעליל שהקב"ה הכריז על קפיצת מדרגה נוספת. התקשורת מלאה בנתונים מפחידים, על פניו נראה שאכן התחלואה עולה, האשפוזים הקשים עולים והתמותה עולה, כמה מזה זה עודד פעם בלוף והפחדה של הממשלה ומשרד הבריאות והתקשורת המגויסת, וכמה זה אמיתי? אינני יודע, אך מצד הקב"ה זה בוודאי אמיתי – הוא רוצה מאיתנו משהו.

זה שהממשלה ושלוחיה משקרים, זה ברור כשמש, בתור איש רחובות אביא דוגמה שהייתה לפני כמה ימים, כיצד סיפרו בקו הקורונה - הקו שמגויס בשביל להפחיד את הציבור ולדחוף אותו אל החיסונים, מקרה שאני מכיר באופן אישי. שם סיפרו על מעשה שהיה עם יהודי בקהילת בני התורה התימנים, שנדבק בנגיף הקורונה ביום כיפור, לאחרונה מצבו החמיר ולבסוף הוא נפטר. צלצלתי אל גבאי הקהילה שם והוא סיפר לי סיפו ארח לגמרי.

לדבריו, אותו יהודי אכן נדבק ביום כיפור בקורונה, אך לאחר מכן החלים לגמרי, לאחרונה ממש הוא חלק בדלקת ריאות, לא נראה שיש איזה שהוא קשר, הגיע לבית החולים, נדבק שם בחיידק מסוכן (עוד ראיה כמה צריכים להתרחק מבתי חולים – גם בלי קשר לקורונה), ונפטר. אבל לאותו קו אין בעיה להודיע שהוא נפטר מקורונה. לצפות מהם לברר אם זה נכון? מה פתאום... אז הנה עוד בלוף של אחד שלפי הנתונים שלהם הוא מת מקורונה, אבל בפועל הוא לא מת מקורונה.

בנוסף לכך שהם משקרים, הם גם סותמים פיות; הקווים שלנו נחסמים במהירות ע"י ועדת הרבנים. מי שמדבר נגד משרד הבריאות מאוים, רופאים מפחדים לדבר. היוטיוב והפייסבוק מצנזרים ומוחקים, והציבור ממשיך להקשיב ולהאמין להם ולרוץ להתחסן.

את הציבור שלנו הם היכו על ידי שגייסו עסקנים לשורותיהם, איני יודע איך, אך עובדה שהם שיקרו ואף התאמצו ללכת לגדולי התורה ולשכנעם. הוא קבע שאין בחיסון שום סיכון, זה בשבילי מספיק, הרי כל אחד יודע שהניסוי של פייזר הסתיים לפני כמה חודשים בלבד ואיש אינו יודע מה יקרה אחרי חצי שנה ומעלה. והרי פייזר עצמם הודו שלא הייתה כל אפשרות לבדוק כמה מסוכן הוא ה-ADA (התגובה החיסונית המופרזת). מדובר בתופעה שקורית בחיסון שמייצר את הנוגדנים הרצויים, אך מסיבות שונות מספרם הולך ויורד, ובשיטת ה-mRNA זה קורה אחרי החיסון השני. כשהוא יורד ומופיע הנגיף האמיתי, מה שנקרא 'הנגיף הפראי', זה גורם ליתירה מופרזת ביותר של נוגדנים, שגורמת לפגיעה קשה באדם ולעיתים גם למוות.

בניסוי שנערך על חיסון לקורונה דאז על קופים, מתו 40% מהקופים שפגשו את הנגיף הפראי לאחר החיסון. בחיסון הנוכחי כשניסו זאת על חתולים – במספר מקרים מתו כולם כשנפגשו עם הנגיף הפראי, אך הם עדיין מקווים שזה לא יקרה בבני אדם, וזה יתברר רק אחרי 8 חודשים מהחיסון – או יותר.

כמו"כ וכפי שדיברנו בעבר, איש אינו יודע אם הנוגדנים לא יתקפו את השליה של נשים בהריון וזאת מפני שנשים בהריון לא השתתפו בניסוי, והחשש הוא שמכיוון שהחלבונים של השליה דומים לחלבון של קוץ הקורונה, הוא עלול אולי לפגוע גם בו לאחר החיסון. מה שכן ידוע בענין הזה שביל גייטס חסיד נלהב של עיקור משפחות בעולם לשם צמצום האוכלוסייה הכללית. ובכלל אין עדיין לאיש תשובה לטענותיו של ד"ר דושי שטען כי לא נבדק החיסון אם הוא יוריד את התמותה והאשפוזים הקשים, אלא רק בדקו אם יש נוגדנים או  לא ולא את רמת ההשפעה שלהם וגם לא היכולת שלהם למנוע את ההדבקה וההידבקות בווירוס.

אחד מגדולי הדור ששוכנעו בתועלת החיסון רצו להביא אליו 3 רופאים, את ד"ר מיכל הרן מביה"ח קפלן, ד"ר עדיאל בת-אורן מארה"ב, ופרופ' אלון שדה מומחה לאימונולוגיה ובקיא בשיטת ה-mRNA, אך אותו גדול בישראל התקשר לעסקנים רפואיים והם אמרו שאלה לא רופאים. מקרה נוסף ששמעתי זה שדיברו עם חשובי דייני חסידות חשובה והסבירו להם את חומרת הענין של החיסונים ותגובתם הייתה שצריכים להיפגש מייד עם העסקנים הרפואיים, שוב גם במקרה זה הוא הגיב כי אלה לא דוקטורים. הלכו והביאו רופאים, לקח שבוע עד שהם ענו ואז תשובתם הייתה שכיוון שהאדמו"ר כבר הוציא מכתב שתומך בחיסונים וגם התחסן בעצמו, זה לא יהיה מכבוד האדמו"ר להגיד עכשיו אם זה מסוכן או לא. צריך להבין למה לא היה פשוט יותר ללכת ולשאול את האדמו"ר אם הוא מוחל על כבודו וכן לבדוק, אבל עכ"פ זו הייתה התשובה.

אני לא יכול לקחת על זה אחריות במאה אחוז, אבל הבנתי שבחסידות הזאת נרמז לאנ"ש לא לקחת את החיסון, כנראה שזה נאמר בצורה כזאת שמי שלא מכיר את הקודים הפנימיים. וגם ככל שידוע לי אותו גדול שדיברתי עליו קודם, למרות שבמכתבו בעיתון שלו הוא כתב בצורה שמאוד סומכת על הרופאים בענין זה, אבל כששואלים אותו באופן אישי הוא מורה בינתיים לא ללכת ולהתחסן.

האם החלו להסתיר את נתוני של נפגעי החיסונים

כמה מתו אחרי החיסון? לא ברור מה המשמעות שלהם מבחינה סטטיסטית אבל זה כן משמעותי שמחביאים את הנתונים. בימים הראשונים התפרסמו כמה מקרים שהיו בבית שאן ובירושלים, אך מאז הדיווחים נעצרו ולא שומעים על כך כלום. בקו הקורונה המגויס נאמר שם כי אין יכולת היום להסתיר נתונים כאלו, אך באחד מהערוצים שמעתי טענה כי עד עכשיו מתו למעלה מ-10 איש מהחיסון אך מסתירים את זה. בתקשורת הכללית כן הביאו את זה ברמז ללא הדגשה שנפטרו מהחיסון עוד כ-3 איש, אך אני שמעתי שיש עדויות על כך שמה שאמרו שיש 10 נפטרים זו המעטה גדולה ויש פי שלוש ופי 4 יותר, אך זה עדיין נתון בבדיקה. אמנם המשמעות הסטטיסטית של זה היא לא רבה, אבל העובדה שמסתירים את זה מעלה שאלות קשות.

אמנם הם תמיד יפריכו את טענותיי ויגידו שאין בזה כלום אבל המטרה שלי היא הפצת האמת שאני מאמין בה ואני יודע בבירור שהיא נכונה, ומטרתי היא גם שישמעו לדבריי ולא יילכו להתחסן. אמנם עומדת בפניי בעיה משום שאם אומרים את כל האמת לפעמים אומרים גם את הדברים שנראים לאנשים כהזויים, ולכן נעשה זאת בזהירות כי אין ברירה.

ולכן נדבר על נושא שנחשב אצל ההמון כהזוי וזה הסדר העולמי החדש. יש כוונה ברורה ומוצהרת לייצר סדר עולמי חדש שישלוט על כל הצבא, הכלכלה, הדת ועוד בעולם. הם יחליטו מה טוב ומה רע והם גם יחליטו כמה אוכלוסייה תהיה בעולם ולכן גם מתכוונים לדלל את האוכלוסייה.

בואו נניח שזה אכן נכון ויש כוונות זדוניות כאלה, והחיסונים הם חלק מהם, האם גם אז יבואו להתיר לשימוש את החיסונים? ברור שלא, אלא מה, יטענו ממריצי נטילת החיסונים שזה הכל קשקוש? וכי הם מומחים לכך? זה שהם מבינים ברפואה, לא הופך אותם למבינים בתחום הזה גם כן.

 

הרב יואב אלון חיסון לקורונה מדען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד