י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתה למען טראמפ

מכר של הצעירה שנורתה בפריצה: "זו היתה הוצאה להורג"

"היא האמינה ששווה למות למענו של טראמפ", כך מתאר מכר של הצעירה בת ה-35 שנורתה למוות על ידי שוטרים בעת הפריצה לבית הנבחרים בוושינגטון ביום רביעי האחרון, ומכנה את מותה כ"הוצאה להורג"

מכר של הצעירה שנורתה בפריצה: "זו היתה הוצאה להורג"
רגע הירי בגבעת הקפיטול צילום: צילום מסך

אשלי באביט, בת ה-35, נורתה למוות על ידי שוטרים, לאחר שניסתה לחדור דרך חלון שבור לאחד החדרים בבית הנבחרים האמריקני במהלך הפריצה ההמונית ביום רביעי האחרון שהדהימה את העולם כולו.

ידיד המשפחה ג'ק פיילי, ספד לה ותיאר אותה כ"אמריקאית אמיתית שהייתה זועמת על כך שנפלה ללא קרב".

הוא אמר "אני חושב שהיא בהחלט חשבה שהמטרה הזו שווה שתעלה לה בחייה, היא הייתה מוכנה לאבד את חייה למען מדינתה ובמה שהיא האמינה מאוד", אמר לאתר The Sun.

"אני בטוח שהיא היתה זועמת למות ללא קרב. הירי לעברה היה הוצאה להורג, הלוואי שהיא עדיין הייתה כאן, אבל אני ממש גאה בה שהיא שם".

על פי הדיווחים בארצות הברית, השוטר שירה לעברה יצא לחופשה עד לסיום חקירת מותה. ג'ק התעקש שהיא "גיבורה" ולא "טרוריסטית או נאצית" אחרי שכך מיתגו אותה ברשתות החברתיות מאז מותה הטרגי במהלך ההפגנות האלימות בוושינגטון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חיילת לשעבר בחיל האוויר, בת 35, נורתה למוות על ידי שוטרים כשהיא מנסה לטפס דרך חלון שבור לתוך הקונגרס. בעלה ספד לה, "פטריוטית גדולה".

אשלי באביט, בת 35 מסן דייגו, נורתה כשניסתה לטפס דרך כניסה חסומה כשהמשטרה ניצבת מול מאות מתפרעים. היא נפטרה מספר שעות לאחר מכן. בעלה של באביט אמר ל-KUSI שהיא בוגרת חיל האוויר שם שירתה 14 שנים במגוון תפקידים. היא הייתה תומכת טראמפ נלהבת ו"פטריוטית גדולה אצל כל מי שהכיר אותה", כך משפחתה.

חברי הקבוצה ניסו לנפץ חלונות ולפרוץ את הדלתות כשנספר שוטרים חמושים עומדים בצד השני, עם אקדחים שלופים. ניתן לראות את באביט מנסה לטפס דרך חלון שבור, אחד המפגינים צועק 'יש לו אקדח' אך האזהרה מגיעה מאוחר מדי, השוטר יורה ירייה אחת ואשלי צונחת על גבה מחוסרת הכרה.

לאחר מותה של באביט, חמותה אמרה לרשת 'פוקס 5' שהיא 'ממש לא יודעת' מדוע באביט החליטה להשתתף במחאה, אך פוסטים בחשבונות המדיה החברתית שלה העלו שהיא תמכה באופן מובהק בטראמפ.

אירוע ירי גבעת הקפיטול הקונגרס של ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד