י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כוכב רפואי

לאחר שהתפטר: פרופ' לוין מצטרף לתל"ם

פרופ' חגי לוין מי שעד אמש כיהן כיו"ר איגוד רופאי הציבור בישראל הצהיר על הצטרפותו למרוץ הפוליטי בבחירות הקרובות במסגרת מפלגת תל"ם שבראשות בוגי יעלון

לאחר שהתפטר: פרופ' לוין מצטרף לתל"ם
משה בוגי יעלון צילום: Yossi Aloni/Flash90

פרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל שפרש רק אתמול מתפקידו, הודיע היום (ראשון) כי הוא מצטרף למפלגת תל"ם, מפלגתו של בוגי יעלון שעזב את לפיד, ויתמודד במסגרתה בבחירות הקרובות. 

"אני מאמין במנהיגותו המוכחת של הרמטכ"ל לשעבר בוגי יעלון והנבחרת המצוינת של תל"ם", אמר והוסיף כי המפלגה "מייצגת ופועלת למען המטרות והערכים שאני חותר אליהם: ממלכתיות תוך הצבת האינטרס הציבורי מעל לכל ודאגה לרווחת כלל הציבור בישראל בכל תחומי החיים. אנו זקוקים לכוח פוליטי שמקדם את הערכים הללו".

"הציבור מצפה לשרים וח"כים שפועלים למעננו באחריות, ביושרה, על בסיס המלצות אנשי המקצוע. משבר הקורונה נוכחנו שאין זה המצב השכיח כיום במדינת ישראל, והתוצאה טרגית. הצטרפתי לתל"ם על מנת להיות השינוי שאני רוצה לראות בעולם ובמטרה להשתלב בהנהגה הלאומית ולהגן על בריאות הציבור והסביבה".

יעלון מיהר לברך אותו על הצטרפותו ואמר כי "פרופ' חגי לוין שומר על עמוד שדרה מקצועי נוכח ניהולו החובבני של משבר הקורונה. לוין הוא מחלוצי הרפואה הקהילתית המודרנית ולוחם גדול למען איכות החיים והסביבה. לוין מגלם את היושרה הנדרשת מנבחרי ציבור, את האומץ האינטלקטואלי שכה חסר וצועד בדרכה של תל"ם כדי להחזיר את הביטחון והתקווה לישראל."

פרופ' חגי לוין משה בוגי יעלון תלם בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד